Yamaha MSP5

Bastardo

Nieuwkomer
Hoi,

Ik heb een set Yamaha MSP5 staan waar ik weinig mee doe.
Nu wil ik voor in de woonkamer een nieuwe geluidsinstallatie kopen en twijfel aan een complete set (gewoon een consumenten setje van Sony o.i.d.) of een receiver waar ik deze Yamaha's op kan aansluiten. Is dit laatste aan te raden?

Groeten,
Bas

Nee , is niet aan te raden want die msp5 hebben al een versterker aan boord en zijn bedoeld als nearfield monitor , dus als een monitor voor dichtbij en je zit waarschijnlijk in je woonkamer niet net zo dichtbij je speakers .
Koop een consumenten setje voor in de woonkamer en probeer deze te verpatsen dan kun je ook nog eens een duurder en beter setje kopen. :)

ik had ze ook in de woonkamer (35m2) en rechtstreeks aangesloten op de line outs van mijn platenspeler. klonk fantastisch.. staan nu weer in de studio trouwens.

Krautsjo heeft gelijk... maar mocht je toch een surround set met die dingen willen maken: ik heb er nog twee te koop! :o)

Dank voor de reacties!
Ben gisteren wezen kijken, maar de home cinema setjes vond ik toch allemaal erg krakkemikkig.
Ga dus zelf een versterker kopen en probeer het eerst met de Yamaha's. Is dit niks, dan ga ik wel voor andere speakers :-)

Groeten,
Bas

Back