[Track]hahaa, weer acid ;-)

oli303

Ouwe rot
Vind het een cool nummer. De 606 is af en toe wel wat te hard naar mijn idee.
Ge-multitracked?

Grappig, ik hoor gelijk dat dit het echte werk is en geen samples... leuk hoor!

Origineel geplaatst door dextron
Grappig, ik hoor gelijk dat dit het echte werk is en geen samples... leuk hoor!

tja, er zitten natuurlijk her en der wat old-skool schoonheidsfoutjes in... Ik arrange zelden en gooi gewoon schuiven open en dicht. Af en toe zit ik er dan wel eens een heel klein beetje naast als een slider uit mijn zweetpollen glipt...

Nondeju, die 606 staat veel te hard, mijn trommelvliezen beginnen er van te jeuken. Jammer.

Voor de rest: Acid blijft altijd leuk, ook al klinkt het slecht 8o)

Origineel geplaatst door omiel
Nondeju, die 606 staat veel te hard, mijn trommelvliezen beginnen er van te jeuken. Jammer.

Voor de rest: Acid blijft altijd leuk, ook al klinkt het slecht 8o)

Er zit dan ook een Gain Boost (Boss Hyperfuzz FZ-2 pedaal) op die 606...
Ik hou soms van lekker scherp. Misschien is dat omdat ik een beetje doof aan het worden ben... ;)

We mochten je flamen... maar dat ga ik dus niet doen :)
acid is acid... you like it or you don't.
ik hou er wel van, maar om eerlijk te zijn hou ik meer van andere muziek waar
dan een "touch of acid" in zit. vind ik echt goe.
dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en dat doet weinig ter zake over jouw
track die zuivere acid is natuurlijk. Ik moet de anderen beamen op het gebied van de tr 606,
ik vind die ook iets te scherp.
anderzijds vind ik het wel een beetje origineel dat er eens nie een tr 808 of tr 909 uit de bus
kwam gerolt.
de juno is mij nie opgevallen :( (snif)

verder vind ik herwaardering van oldskool heel tof.

peace

Origineel geplaatst door cloudman
de juno is mij nie opgevallen :( (snif)

hint : ik heb eigenlijk maar 1 tb-303

Eigenlijk ben ik zelf niet echt zo'n hard-core acid-fanatic, hoor. Ik ben alleen in zo'n periode waar ik voor niets anders inspiratie heb... Acid is gewoon veel fun om te maken.
'k Heb nog meer van dienen bagger op :
http://www.electrobel.be/muzik.php?action=list&type=name&data=DarkQ

Het kan dat m'n afmixing iets minder is, omdat ik hier eigenlijk geen goeie monitoring heb. 'k Heb hier enkel een goedkoop monoblock-stereoketenke als versterker. Meestal moet ik dus afmixing op koptelefoon, wat een ander beeld geeft dan op goeie monitors.

"Atari kick ass" is gewoon de max! how more typical "electro" can you get? ik vond het een zalig nummer.
iets om van mijn part naast fischerspooner te leggen!

ave

en bedankt, nu leerde ik die site ook eens kennen!

"Atari kick ass" is gewoon de max! how more typical "electro" can you get? ik vond het een zalig nummer.
iets om van mijn part naast fischerspooner te leggen!

ave

en bedankt, nu leerde ik die site ook eens kennen!

'k Heb het een jaar geleden naar news gestuurd... Die vonden het leuk, maar zagen er commerciëel niet direct iets in... Daarom heb ik het maar naar de internet-vuilbak gesmeten. Blijkbaar denk men er daar nu anders over.

Wat is "fischerspooner" ? Een label ?

van labels gesproken: Stuur es een demo naar binary bassline!
Binnenkort bregen ze een verzamel uit met belgische acid nummers.
Die track is wel leuk, beter dan de vorige vind ik
Ik mis een klein beetje de climax

altijd weer lekker die ouwe school geluiden... Doet me denken aan 4 acid eyes only - back in the days ......

Ik zal het ook nog maar eens zeggen: zet de 303 ietsjes harder, voor een optimaal knal effect!

jerzz

Origineel geplaatst door jerzz
altijd weer lekker die ouwe school geluiden... Doet me denken aan 4 acid eyes only - back in the days ......

Ik zal het ook nog maar eens zeggen: zet de 303 ietsjes harder, voor een optimaal knal effect!

jerzz

kZou het met plezier nog eens opnieuw opnemen, maar ik ben helaas al mijn patronen van de 606 eens kwijtgespeeld... :(

Laatst gewijzigd:
Beste Oli303,

fisherspooner is een groepje, da volgens mij nog nie zo heel lang bestaat.
ze brengen allerhande vrij rare electro (die ik best mooi vind) en zijn tegenwoordig
nogal frequent te horen op Studio Brussel. (waar ik niet naar luister, weet het van vrienden).

Ik heb ze leren kennen door een remix die ze gemaakt hebben van een liedje van Kylie Minogue,
namelijk de "fisherspooner" remix van "come in to my world" Ik ben soms nogal corny en vond het
liedje nie mis, maar met fishdinges er bij werd het helemaal te gek :) deed me denken aan
madonna en mirwais.

Dat van die internet vuilbak is geen slecht idee. ik maak veel dingen die daar thuishoren denk ik *D
ik vrees alleen dat er van jou dingen in die vuilnis bak beland zijn, een beetje onterecht.

hopelijk kan ik ook eens zeggen binnekort: "ik stuurde dit of dat naar een label". zelfs als ze het negeren,
daarom is het nog nie slecht. misschien misten zij het gewoon.

maar bon, genoeg geslijm :D

greetz,

cloudy

ps: acid is inderdaad dikke fun om te maken (/edit)

Origineel geplaatst door oli303
kZou het met plezier nog eens opnieuw opnemen, maar ik ben helaas al mijn patronen van de 606 eens kwijtgespeeld... :(

606 pattern opnieuw programmeren is toch niet zo moeilijk. Gewoon originele nummer beluisteren en geluid voor geluid naprogrammeren. Of maak gewoon een nieuwe beat.

Origineel geplaatst door sander
606 pattern opnieuw programmeren is toch niet zo moeilijk. Gewoon originele nummer beluisteren en geluid voor geluid naprogrammeren. Of maak gewoon een nieuwe beat.

'k Weet het, maar ik ben alleen nogal lui... Als ik er ooit misschien eens zin in heb zal ik het eens doen.

Origineel geplaatst door oli303
'k Weet het, maar ik ben alleen nogal lui... Als ik er ooit misschien eens zin in heb zal ik het eens doen.

Dat ken ik, heb zelf ook nooit zin om iets opnieuw te doen. Dus dat doe ik dan ook 9 van de 10 keer niet.

fisherspooner is een groepje, da volgens mij nog nie zo heel lang bestaat.
ze brengen allerhande vrij rare electro (die ik best mooi vind) en zijn tegenwoordig
nogal frequent te horen op Studio Brussel. (waar ik niet naar luister, weet het van vrienden).

leuk... ik zal er eens naar zoeken.

Back