Even Voorstellen

Troy Salvador

Nieuwkomer
Hallo!

Ik ben Troy Sanders en ben nog vrij jong, ik wil al heel m,n leven DJ/Producer worden! Zo ver als ik nu staat gaat dat zeker lukken! Ik zit met 1 probleem..ik heb geen studio en weinig apparatuur....op SynthForum hoop ik nog wijzer te worden op gebied van DJ/Producer!:okdan::dj:

Hoi Troy!
Welkom op SF! :baco:
Ik zag in een ander topic, dat je waarschijnlijk wel één van de jongste hier bent, leuk dat je op die leeftijd al bezig bent met dj-en en produceren!
Synthforum is een héél leerzaam forum, dus als je de zoekfunctie goed gebruikt, kun je een hele hoop te weten komen. Ik zag je vraag over wat je zo'n beetje nodig hebt en ik weet niet hoever je bent, maar bijvoorbeeld fruity loops (FL) is een heel uitgebreid programma, waar je alleen een computer en speakers en misschien nog een midi-keybord of controller bij nodig hebt. Ook staan er op youtube heel veel filmpjes waar van alles wordt uitgelegd.
Verder raad ik je aan om vooral niet voor elke vraag zomaar een topic te starten; dat wordt niet zo gewaardeerd hier (dat verpest ook de zoekfunctie, vandaar).
Heel veel succes en vooral plezier met muziek maken! :okdan:

Welkom Troy, ga helemaal mee met RJen en ook ik maak soms een opmerking :) TIP , lees veel, lees meer en neem de tijd.

Voor meubels is Ikea soms je beste vriend, en zoals op een andere tread al is genoemd kan ook de kringloop winkel een uitkomst bieden.

Qua dingen die je nodig heb...... probeer eerst digitaal te werken (Reason kan een goede leerschool zijn bijvoorbeeld) Hier ook, lees veel, leer veel en neem de tijd.

Probeer je eigen stijl te ontwikkelen (dat is wat je het beste doet) en ga niet mee met de mode

succes :)

Welkom,
Het belangrijkst is dat je jezelf blijft. Iemand nadoen is goed maar probeer je eigen stijl te creeëren.
Okee, dat is door WAREHOUSEG. gezegd dus als het van twee personen afkomt en je volgt dat, zou het helemaal goed moeten komen.

suc6

veel succes.

Back