gezocht: Roland system 100m module 165

Status
Please reply by conversation.
voor sommige modules ( met name de stuurspanningen en processors ) is het misschien handig een klein doepferrackje naast de roland te hangen ?

Hey VerGe-ten! Nog bedankt voor de tip, die is nu van mij. Had jou reactie over het hoofd gezien, maar gelukkig heb ik een search uit staan op ebay.

Wellicht nog een EQ'tje of iets anders. Bestaat die m 170 nu echt? Lijkt me wel geinig. Heb nog een gat over in een 190 en daar moet toch iets in eigenlijk.

Het komt erop neer dat de prijzen de eerste dagen als een dieseltrein vooruit gaan. Dit is de dieseltrein die de prijsraket naar het lanceerplatform vervoert. Daar komt die de laatste uren van de veiling aan, waarna men de prijsraket ontsteekt met als gevolg dat op het allerlaatste moment van de veiling de prijs plots de hoogte in schiet.

Dat deze 100m nu al op 2000€ staat is geen teken van een lage eindprijs, integendeel. :) Dit systeem is natuurlijk ook wel heel wat meer dan 2000€ waard.

inderdaad, maar je mag hem een bod doen voor het hele systeem. heb wel de indruk dat hij niet op z'n achterhoofd gevallen is .

prijs voor die éne set is nu al aan de hoge kant... sommige modules zijn gewoon wat zeldzamer en dan betaal je wat meer (of je wacht nog veel langer, met als risico dat ze dan nog duurder zijn)

je kunt zo'n setje uit elkaar halen en los verkopen, ik zie dat regelmatig gebeuren

bij de system 100 weer andersom trouwens, dan kan het geheel meer opleveren dan de losse componenten

maar dat soort dingen kunnen afhankelijk zijn van wat een paar gekken zoeken, ik hou mij daar verder niet mee bezig

bestaat die module 170 nu echt? heeft iemand m wel eens gezien?

Deze advertentie (dat systeem met meerdere 100M kasten terwijl er maar 1 te koop staat) verdwijnt en verschijnt al meerdere keren zonder dat er een einde is afgewacht. Ik vind de foto ook misleidend tov het daadwerkelijke aanbod.

Da's inderdaad niet zo'n zuivere verkooptechniek. Het lijkt me wel lachen/huilen, mensen laten bieden met een foto van heel mijn Formantsysteem en ze uiteindelijk tot de conclusie laten komen dat ze zonet een LFO voor 4000€ gekocht hebben. :D ;)

Status
Please reply by conversation.
Back