Midex 8

Status
Please reply by conversation.
thanx.. eerste al gemaild, 2de doe ik zeer zeker GEEN zaken mee... dat zijn de moderne 'pandjeshuizen'...

Ook nooit iets mee gedaan. Volgens mij kun je het wel terug brengen maar dan krijg je tegoed bonnen.. :doei:

Ze maken meestal gebruik van de geldnood van arme mensen. Die gun ik geen cent dus.

mensen kiezen daar toch zelf voor? volgens mijn worden ze niet gedwongen.
Wat zou kunnen is dat hij gejat is daar zou ik dan moeite mee hebben

ik denk dat je onderschat hoeveel 'keuze' iemand heeft die geen cent te makken heeft.. maar we gaan een beetje off-topic nu hè ;)

mensen kiezen daar toch zelf voor? volgens mijn worden ze niet gedwongen.
Wat zou kunnen is dat hij gejat is daar zou ik dan moeite mee hebben

Ik heb wel eens met iemand bij het inlever punt gestaan. Stonde twee gasten hele tijd spelen met nieuw duur fototoestel zeer luidruchtig doen over alle auto ruiten die ze hadden ingetikt enzo. Die gast bij die balie doet net of niet door heeft. Die willen wel mooie inkoop van junks.

ik denk dat je onderschat hoeveel 'keuze' iemand heeft die geen cent te makken heeft.. maar we gaan een beetje off-topic nu hè ;)

dwalen zeker af.. het is ook een stukje gemak. Heb een kennis en als de geld heeft dan haalt die er een gameboy en die brengt die over paar dagen weer terug. Om er iets anders te halen en vind dat die van een paar tientjes euro er op vlies helemaal niet erg. Iedereen verklaart hem voor gek.. Hij is er altijd blij mee. Eeen andere kennis maakte eens de grap "kijk me nieuwe gameboy" til je hand op ownee die heb ik al weer weg gebracht :D

Dan zijn er stukjes gemak te vinden die geen geld kosten hoor! MP en SF! En je ontmoet er nog geschikte mensen mee ook! :okdan:

Dan zijn er stukjes gemak te vinden die geen geld kosten hoor! MP en SF! En je ontmoet er nog geschikte mensen mee ook! :okdan:

Op dat vlak is die niet de slimste. Of je het nu hier of daar in de put gooit ;)

Status
Please reply by conversation.
Back