Hotz midi Translator

rinycub

Stamgast
Op het forum kwam ik de Hotz Midi Translator tegen. Dit heeft mijn belangstelling voor alternatieve midi-aansturing diep geraakt.

De translator-software voor Windows wordt op de site van Hotz te koop aangeboden. Maar op emails krijg ik geen bericht.

Is er iemand, die mij hier meer over kan vertellen? Is de software nog te koop e.d.

Graag hoor ik van je. Ik ben n.l. een Laserharp aan het bouwen, niet volgens de bestaande principes, maar één die je op 42 niveau's aan kunt sturen. 14 laserstralen, elk op 3 niveau's apart te triggeren.

De Hotz translator zou de mogelijkheden nog meer uit kunnen breiden.

Alvast bedankt

Riny

Graag hoor ik van je. Ik ben n.l. een Laserharp aan het bouwen, niet volgens de bestaande principes, maar één die je op 42 niveau's aan kunt sturen. 14 laserstralen, elk op 3 niveau's apart te triggeren.

gaaf zeg!

als je hem af hebt wil je dan wat foto's en informatie posten hier op het forum?

gaaf zeg!

als je hem af hebt wil je dan wat foto's en informatie posten hier op het forum?

Dat zal ik zeker doen. Ik ben trouwens met nog meer dingen bezig. Binnenkort zal ik zeker wat gaan posten. Ik hoop binnenkort mijn Korg Kronos 88 te krijgen, ik heb nu een Korg M50/88 met Karma software en extra combi's en daar ben ik al super tevreden over, dus de Kronos zalme zeker gaan verbazen.
Om een aantal synth's binnen handbereik te kunnen spelen ben ik een opstelling aan het maken, die ook niet allerdaags is. Maar binnenkort kan ik wat laten zien. Nu nog even druk aan het bouwen.

Ik heb na dagen zoeken, kontakt met Jimmy Hotz gehad en als het goed is, komt de Hotz Translator software er aan.
Dat geeft mij weer veel mogelijkheden.

Back