Rumocool Genk België. Lid sinds 3 Maart 2011 Berichten 117 Locatie Genk (B) 10 augustus 2011 #1 Wie heeft er nog één en wil er van af voor een redelijke prijs,verzenden zou een must zijn.Porto kosten uiteraard voor mijn rekening. Mvg.
Wie heeft er nog één en wil er van af voor een redelijke prijs,verzenden zou een must zijn.Porto kosten uiteraard voor mijn rekening. Mvg.
Johan73 Stamgast Lid sinds 23 december 2008 Berichten 143 Locatie Brussel, België 11 augustus 2011 #2 Als ik jou advies mag geven, kies je beter voor de Gaia SH-01. Veel degelijker gebouwd en betere VA processor.
Als ik jou advies mag geven, kies je beter voor de Gaia SH-01. Veel degelijker gebouwd en betere VA processor.
vanballen Vanderbalman Lid sinds 18 Maart 2009 Berichten 1.296 Locatie Noord NL 11 augustus 2011 #3 En laat ik er nou net eentje aanbieden op de SF Marktplaats Zonder gekheid en eigen belang, hij is duurder dan een 2e hands 201, maar daar krijg je meer dan t dubbele voor terug in opties en de sound.
En laat ik er nou net eentje aanbieden op de SF Marktplaats Zonder gekheid en eigen belang, hij is duurder dan een 2e hands 201, maar daar krijg je meer dan t dubbele voor terug in opties en de sound.