Eigen film en soundtrack

tof!

wil ik ook wel es proberen

heb het op mijn faceboekpagina gelinkt, dit verdient meer aandacht.

Laatst gewijzigd:
Dank je, von Haulshoven.

De Nederlandsche versie staat er inmiddels ook op...voor hen die geen fatsoenlijk dialect verstaan. :D

Heel erg leuk :)
Lijkt me supertof als je zoiets kan maken.
Als ik tijd had en een nieuwe hobby erbijzou mogen kiezen zou ik het wel weten: film
Hoe gaaf is het om je eigenlijk fantasie wereld te kunnen scheppen op beeld.:)

:dubbel:

"..en nu jij, mispunt!"

Grappig gedaan hoor! :okdan:

Dank je. Bekt wel lekker he, dat Stellingwarfs? :D

:D zo ver wil ik ook weer niet gaan..

Haha.

Hmm...misschien is nen Vlaamse versie ook wel plezant...ik heb wat Vlaamsche familie.

"Allee zeg manneke, wa doede gij daar hé!" :D

6033594078_b8f2437291_z.jpg

Mijn eerste echte filmpoging. De soundtrack is van mij, veel rewkisieten zelf gemaakt, het verhaal is een hertelling van
een Stellingwerfse legende. Meer nieuws zal volgen op YouTube of mijn webstek. Enjoooy leu!

Teaser:

Teaser De Stelling en de Zwatte Dood NED 1.1 - YouTube

Ziet er goed uit en de muziek past er goed bij.
Graag zou ik willen weten welk lettertype je hier gebruikt hebt.
Heb je ook een linkje waar je het lettertype gedownload hebt?!

ik heb de eerste 5 minuutjes gekeken.. zal later eens verder kijken
het eerste wat mij opviel was dat de muziek rond 2 minuten een beetje te groots is waardoor het de impact van die moord later kleiner maakt. en het is wat groter dan het beeld als je begrijpt wat ik bedoel.. de muziek stopt ook ineens op een plek waar ik dat niet helemaal snap. omdat het zo groots is voelt de stop ook groots.
bij die moord werkt dat heel goed, daar klopt dat
ik had voor dat stukje voor de moord dus een wat kabbelender beschouwender muziekje gekozen denk ik
en ik voel nog niet heel veel samenhang in die stukkies maar misschien dat dat later op zn plek valt :)

Back