Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat de golfvorm altijd gereset word bij elke toetsaanslag...? dat zou kleut'n zijn idd...en de lfo's beginnen te lopen vanaf het moment dat je op een toets drukt en zijn dus niet continu.
dat de golfvorm altijd gereset word bij elke toetsaanslag...? dat zou kleut'n zijn idd...
dat de golfvorm altijd gereset word bij elke toetsaanslag...? dat zou kleut'n zijn idd...
ik ook niet, hoewel ik nooit een MKS hebt gewerkt ga ik er gewoon van uit dat de engine gelijk moet zijn...Gloofter nog steeds niks van.
daarvan zie ik niet 1 2 3 een probleem eigenlijk... tenminste, stopt de LFO al bij een key-off of pas als de release helemaal is afgelopen?Wel. Enkel als er geen noot meer aan het spelen was op het moment dat je een nieuwe speelt.
daarvan zie ik niet 1 2 3 een probleem eigenlijk... tenminste, stopt de LFO al bij een key-off of pas als de release helemaal is afgelopen?
dus als ik het goed begrijp word de LFO gereset (qua nul doorgang) nadat ALLE toetsen zijn los gelaten en er tenminste weer 1 is ingedrukt? ...het is geen free/doorlopende oscillatie dus... ik wist niet dat dat bij de poly-800 ook niet zo was...Op mijn poly 800 is dat ook zo ten ander. Ik vind dat zeer vervelend.
dus als ik het goed begrijp word de LFO gereset (qua nul doorgang) nadat ALLE toetsen zijn los gelaten en er tenminste weer 1 is ingedrukt? ...het is geen free/doorlopende oscillatie dus... ik wist niet dat dat bij de poly-800 ook niet zo was...