• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Logic 8 Studio in originele doos + diverse plugins aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Audiophilius

Nieuwkomer
Wegens overbodig heb ik Apple Logic 8 Studio compleet in doos te koop staan.
Voor €150,- mag de koper hem bij mij op komen halen.

Ook heb ik een coupon in de aanbieding waarmee je Harrison Mixbus 2 kan kopen voor $99 i.p.v. $219 - deze coupon bied ik aan voor €39,-

Verder heb ik ook nog wat plugins te koop staan (voor positieve gebruikerservaringen, check de 'Various plugins for sale' topic door Audiophilius op KVRaudio.
Het gaat om:
Digidesign Smack! LE, BNR LE en TL Space - RTAS Native formaat (Music Production Toolkit)
McDSP Filterbank, Compressorbank, Analog Channel, ML4000, Channel G
Antares Auto-Tune 6 'Evo' (Native)
XILS lab XILS3
Overloud TH1
PSP Xenon, Neon HR, MasterComp, MixPack 2, sQuad, Nitro (voorloper N2O), 608MD, EasyVerb
Massey Plugins (RTAS/TDM/AudioSuite) CT4, TapeHead

Bij interesse in één of meerdere bovengenoemde producten (check wel eerst even of het compatible is met jouw software/systeem), doe een goed prijsvoorstel via mail/personal message en deze fantastische software kan eerder in je bezit zijn dan je denkt! 8)

Ik hoor graag van jullie!

Logic 8 = VERKOCHT!

Resterend:

• Coupon voor Harrison Mixbus 2 (waarmee je deze DAW kan kopen voor $99 i.p.v. $219 - deze coupon bied ik aan voor €39,-)
• Digidesign Smack! LE, BNR LE en TL Space - RTAS Native formaat (Music Production Toolkit)
• McDSP Filterbank, Compressorbank, Analog Channel, ML4000, Channel G
• Antares Auto-Tune 6 'Evo' (Native)
• XILS lab XILS3
• Overloud TH1
• PSP Xenon, Neon HR, MasterComp, MixPack 2, sQuad, Nitro (voorloper N2O), 608MD, EasyVerb
• Massey Plugins (RTAS/TDM/AudioSuite) CT4, TapeHead

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back