optreden live op tv, HGT !

happy elf

Stamgast
hoi,

ik ga volgende week live optreden voor op tv. Het is de eerste halve finale van Holland's Got Talent. Het is op vrijdag 19 augustus, 20.30 op RTL 4.
Ik heb een live looping act ( ik gebruik heel simpel twee RC 20 's) waarin ik muziek maak met ballonnen en andere huis en tuin spullen. Ik speel 2 covers !
Na 30 jaar ploeteren in allerlei goede bands heb ik dan eindelijk de mogelijkheid om mijn ding op tv te doen. Ik heb in ieder geval al meer zendtijd dan die lousy minute bij DWDD. En bovendien kijken er zo'n 2 miljoen mensen naar HGT.
Mijn act heet LOOP THE BALLOON. KIJKEN !!!!!

www.facebook.com/looptheballoon

Attachments

• LOOP THE BALLOON santa cruz.jpg
    LOOP THE BALLOON santa cruz.jpg
    222,4 KB · Bekeken: 146
gefeliciteerd!

Eerste act was al leuk om naar te kijken, dus ik ben benieuwd naar die van a.s. vrijdag.

Zoiezo vind ik loopstation acts erg leuk, zo ben ik zelf al een paar keer naar optredens van Rico Loop gegaan. Geweldig wat goeie muzikanten met een loopstation voor elkaar kunnen krijgen.

Veel succes vrijdag!

hoi,

ik ga volgende week live optreden voor op tv. Het is de eerste halve finale van Holland's Got Talent. Het is op vrijdag 19 augustus, 20.30 op RTL 4.
Ik heb een live looping act ( ik gebruik heel simpel twee RC 20 's) waarin ik muziek maak met ballonnen en andere huis en tuin spullen. Ik speel 2 covers !
Na 30 jaar ploeteren in allerlei goede bands heb ik dan eindelijk de mogelijkheid om mijn ding op tv te doen. Ik heb in ieder geval al meer zendtijd dan die lousy minute bij DWDD. En bovendien kijken er zo'n 2 miljoen mensen naar HGT.
Mijn act heet LOOP THE BALLOON. KIJKEN !!!!!

www.facebook.com/looptheballoon

ffopletten dan vrijdag ;-] leuk loopers
zonder de b ervoor;-]

En over de uitslag mag zeker (nog) niet worden gecorrespondeerd?
Ik neem aan dat je al direct een wurgcontractje van Ome John hebt moeten tekenen?

Erg leuk dat facebookfilmpje.

Succes en geniet ervan.

(denk niet dat in Belgie je optreden te zien zal zijn ... HGT ???)

Holland's Got Talent ;)

[off topic modus] Waarom heet dat programma Holland blabla, want niet alle kandidaten komen uit een van de twee Hollandsche provincies[/off topic modus]

met holland word soms ook gewoon nederland bedoeld?
inderdaad, maar daarom klopt het nog niet; ik ben een Nederlander, maar zeker geen Hollander...

Was een leuk optreden Jeroen !
Ik heb er van genoten.

Jeroen

De act is tot op zekere hoogte leuk. Het was de eerste keer dat ik deze zag, maar kon helaas niet al te lang mijn aandacht vasthouden. Of je ook afgekapt had moeten worden weet ik niet, want dat vond ik het eigenlijk ook weer niet waard.

Maar ik zou toch meer show eromheen stoppen, want het kale werk is misschien leuk voor de mzuiekfreak. De gewone kijker heeft daar geen boodschap aan. Die ziet een man met wat ballonnen in de weer en op een vreemd ding fluiten/spelen.

Hans Klok is ook niet de act onder windmachine en hel poespas eromheen.

Misschien moet je herkenbare dingen (bekende stukhes melodie of bekende riffs of ritmepatronen) erin stoppen. Maar op tv komt het als geheel erg kaal over.

Ik hoop dat je iets kunt met deze opbouwende kritiek.

Paul

Vergelijkbare discussies

Back