Woody's electronics , Betrouwbaar ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Iceman344

Stamgast
Hallo beste forumgebruikers

Ik was wat aant het rondkijken op het forum toen ik een link naar deze website tegen kwam : http://synth.othomann.de/?language=nl

De prijzen die ze geven zijn echt wel laag en ik vraag me af of dit wel betrouwbaar is en of iemand op het forum goede ervaringen heeft met het kopen van deze site ?

Alvast bedankt ! :D

Nja het waaren nogal lage prijzen voor kits dusja :)

Woody biedt kitjes in groupbuy aan ....
Het bestellen in grote aantallen drukt de kosten en daar hebben we allemaal ons voordeel aan :okdan:

Oke super :) , want ik ben al een tijdje opzoek naar een polivox filter kit , al die componenten zelf zoeken en dan nog eens juist solderen zonder fouten te maken wil ik niet echt riskeren :D

even Offtopic , Als je hulp nodig hebt met je website , ik heb multimedia en communicatietechnieken gestudeert dus ik kan wel het probleem oplossen als je het niet vind :D

terug ontoppic , dan gaa ik er toch mij eens eentje bestellen ! :)

even Offtopic , Als je hulp nodig hebt met je website , ik heb multimedia en communicatietechnieken gestudeert dus ik kan wel het probleem oplossen als je het niet vind :D

terug ontoppic , dan gaa ik er toch mij eens eentje bestellen ! :)
Ik werk in de ICT. Dus tja, moet het zelf kunnen oplossen. Enige is dat als ik thuiskom meestal geen zin meer heb in code. 8~ Order maar even via email, dan komt ie sowieso binnen. Ik denk dat er een probleem is met de captchas nl.

Hoe zit dat eigenlijk met verzendkosten en betaling ? :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back