Pukkelpop drama

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nick nova

Resonator
Als belg zijnde, wilde ik toch even meegeven dat velen in rouw zijn na hetgeen gisteren op Pukkelpop is gebeurd: 5 doden, 3 kritiek, tientallen zwaar en lichter gewonden.

Muziek creëert een waardevol samenhorigheidsgevoel en wanneer dit abrupt door zo'n drama wordt verstoord en uitdraait op een nachtmerrie voor velen, dan wordt ik daar even heel stil van.

Velen hebben familie, vrienden of kennissen die het aan den lijve ondervonden of het zelf allemaal voor hun ogen zagen gebeuren. Mijn medeleven gaat naar hen uit.

Zwarte dag voor de Belgische muziek en voor iedereen die erbij betrokken was.

:erm:

vraag me af dit voorgevolgen heeft voor de volgende feesten / festivals

nog strengere keuringen ..op bouwwerken opfestival rip .....iig
hoop zwaargewonden nogsteeds=(

Dit is idd iets om stil van te zijn. :(
Maar hoe streng de keuringen zijn, als je storm verwacht, tegen zoiets ben je niet klaar.

Heel veel sterkte.

, als je storm verwacht

hadden ze het maar verwacht, lees in de krant dat ze geeneens van het weeralarm hadden kennisgenomen ( weet niet of de krant het correct weergeeft natuurlijk )
afschuwelijk voor eenieder die erbij was, sterkte voor slachtoffers.
zat hier 30km verderop en hier was het onweer al enorm fel, laat staan daar midden in het centrum van de storm en tussen 60.000 mensen
gruwelijk

Sterkte aan de nabestaanden! Echt erg... :(

vraag me af dit voorgevolgen heeft voor de volgende feesten / festivals

Op lowlands hebben ze gisteren alle 'gevaarlijke' bouwwerken als voorzorg vast afgebroken in ieder geval. Er was een code oranje geloof ik wat eigenlijk ook weer niet al teveel betekend. Mijn medeleven!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back