Helloow

Senthrax

Stamgast
Wel, al een hele tijd geleden geregistreerd, maar nog niet echt aan het posten geslagen. Echter de laatste tijd heb ik weer tijd en inspiratie om effectief nog eens wat muziek te maken en heb mijn eerste 2 nieuwe tracks af dus is dit de moment om me even te introduceren.

Ben al lang met muziek bezig, zowel eigen muziek als dj. Maakte vroeger met een aantal kameraden muziek met Reason 2. Toen toch een 10-tal tracks gemaakt en met zen 4 toch 3 keer live opgetreden op een paar lokale technofeestjes. Wegens tijdsgebrek is het wat verwaterd en heb ik een aantal jaar niets meer gemaakt of af en toe eens wat probeerseltjes.

Heb de vibe nu dus terug te pakken :)
Het eerste resultaat hiervan kan je hier checke: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=145359
Hopelijk bevalt het je. Ben momenteel ook mijn site aan het vernieuwen en zal binnenkort ook wat oude dj sets terug uploaden, en daarna ook nieuwe uiteraard.

See you around :biertje:

wees welgekomen !

een kleine tip : mensen zijn iets sneller geneigd om tijd te steken in het beoordelen van anderman's tracks, als je zelf ook blijkt geeft dat je ook tijd steekt om zelf anderman's tracks te checken...dus als je feedback wil, kan je beter eerst wat comments geven op tracks van anderen, die zullen dan sneller geneigd zijn ook effe tijd te steken in de tracks van een 'nieuweling' hier.

Succes ermee !

Back