• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Alesis MultiMix 8 Line (19 inch mixer)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marf

Rookie with a new hobby
In goede staat verkerende "Alesis MultiMix 8 Line (19 inch mixer)"
Nauwelijks gebruikt, kort na aanschaf een uitgebreide audio interface gekocht waardoor deze overbodig is geworden in mijn audio setup.

Perfect voor controle over meerdere synth's of andere audiobronnen.

Deze geweldige rackmixer kost momenteel nieuw nog minimaal € 229,-
Nauwelijks gebruikt, hij is praktisch nieuw.
Voor € 125,- mag hij weg.

Afhalen in Lisse (Bollenstreek), wordt (liever) niet verzonden.
Eenvoudig bereikbaar met OV binnen 500m.

======

De Alesis MultiMix 8 is een ideale mixer voor op het podium en in de studio. De MultiMix 8 heeft 8 stereo kanalen, effecten en een aparte microfooningang. Een mono signaal kan automatisch worden omgezet naar een stereo output signaal.

U kunt twee MultiMix 8 aan elkaar koppelen zodat er 16 stereo kanalen zijn. De MultiMix 8 heeft naast 8 kanalen ook een effect bus waar u externe effecten op aan kunt sluiten. Per kanaal heeft u een AUX regeling om het effect per kanaal in te stellen. Bij koppeling van 2 MultiMix units kan de effect bus worden gedeelt.

De één unit hoog 19 inch brede MultiMix 8 is multi-inzetbaar en overal te plaatsen door zijn kleine, standaard behuizing.

Specificaties:
- acht kanaals stereo lijn mixer (balanced)
- microfoon ingang op kanaal 1
- stereo effect bus
- individuele panning en effecten regelaar op elk kanaal
- signaal clip LED op iedere kanaal
- stereo monitor uitgang

======

Attachments

• Alesis_MultiMix_8_Line_19_inch_mixer_front.jpg
    Alesis_MultiMix_8_Line_19_inch_mixer_front.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 147
  • Alesis_MultiMix_8_Line_19_inch_mixer_rear.jpg
    Alesis_MultiMix_8_Line_19_inch_mixer_rear.jpg
    31,5 KB · Bekeken: 118
Ruilvoorstellen

Ruilvoorstellen

Weet niet een direct ruilvoorstel, maar heb je wat leuks staan wie weet kan ik er wat mee.
Moet wel een ruilvoorstel zijn waar ik niet of tot maximaal 100 euro moet bijleggen.

Bijvoorbeeld een leuke soundmodule of midi controller.
Ik zoek ook nog 2x Elektron rackmount setjes.

Let me know, verras me maar.
Euro's geeft wel de voorkeur.

Gr,
Marf

Toch liever euro's i.p.v. ruilen.

Voor € 125,- afhalen.
Voor € 130,- verzenden (aangetekend + verzekerd).

Wel al veel interesse, nog niets concreets.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back