[Citer] Dhr. Shankar - wazig hoor

AOR

Ouwe rot
Kumbaya my Lord...

Dit heb ik vorige week op een regenachtige stonede middag gemaakt. M.b.v. wat mp3's van Ravi Shankar, die ik flink heb bewerkt, ben ik tot het volgende grappige resultaat gekomen.

* klik [Raknahs Ivar] klik *

ravicolor200.jpg

Nou nou stoned ??
Volgens mij gewoon vet 3 gram in 1 Joint zo te horen :peukie: :peukie: :peukie:

!rooh, gizaw gre leW :D

dleepsegfa tdrow nerovetsrethca remmun eleh teh foslA
(...letit ed sla ten)

:confused:

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
!rooh, gizaw gre leW :D

dleepsegfa tdrow nerovetsrethca remmun eleh teh foslA
(...letit ed sla ten)

:confused:

?eem nemelborP :D

neehoor! helemaal niet zelfs!!

Wat ik vooral goed/bijzonder vind is dat er helemaal geen structuur in is te vinden. Het nummer blijft tot het eind toe onvoorspelbaar. Dat is mij nog nooit gelukt, hoewel ik het me vaak voorneem; "nu eens geen standaard 4 kwartsmaat, met een opbouw van 8 16 en 32 maten". Ik kom er telkens weer op terug...

Maar over jou nummer; Waar heb je dit nummer mee gemaakt? Welke synth/sampler/programmas heb je gebruikt om je geluiden en het arrangement te maken?

Lekker wazig op zondag middag, altijd goed!8)

zeker wazig

btw je moet eens met juha in de studio gaan zitten .. hij draait o.a. op state of bliss
jullie hebben wel een overeen komstige style

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
neehoor! helemaal niet zelfs!!

Wat ik vooral goed/bijzonder vind is dat er helemaal geen structuur in is te vinden. Het nummer blijft tot het eind toe onvoorspelbaar. Dat is mij nog nooit gelukt, hoewel ik het me vaak voorneem; "nu eens geen standaard 4 kwartsmaat, met een opbouw van 8 16 en 32 maten". Ik kom er telkens weer op terug...

Maar over jou nummer; Waar heb je dit nummer mee gemaakt? Welke synth/sampler/programmas heb je gebruikt om je geluiden en het arrangement te maken?

Lekker wazig op zondag middag, altijd goed!8)

Ik heb Soundforge gebruikt om stukjes uit de mp3 netjes te knippen en een aantal stukjes te reversen. Dit alles heb ik in Reason afgespeelt en een zooitje effecten eroverheen gezet. Verder komen de strings (waarmee die begint) uit de Mälmström (") en die hoorn die je later hoort komt ook uit een intro van een nummer van die beste vent. Die heb ik verschillende pitchwaardes gegeven.

Origineel geplaatst door MadR
zeker wazig

btw je moet eens met juha in de studio gaan zitten .. hij draait o.a. op state of bliss
jullie hebben wel een overeen komstige style

Juha? Wie is dat?

http://www.juha.nl/

:L

bedankt, ik zocht op google, maar vond iets anders. Er stond alleen geen muziek op ze site. Heb al gemailed, was wel benieuwd.

mmm dacht dat er wel muziek op zou staan
ik heb een mixcd van um op slsk
heb je dat nou al eens aan de gang gekregen ?
username = raw2019

mmm dacht dat er wel muziek op zou staan
ik heb een mixcd van um op slsk
heb je dat nou al eens aan de gang gekregen ?
username = raw2019

neen, op me werk had ik last van die firewall weet je wel? En thuis heb ik sinds ik op mezelf woon helaas geen internet meer. Dus als je mij digitaal spreekt dan moet ik wel ALTIJD op me werk zitten.

Maar, bij me ouderlijke huis is het wel gelukt, maar jah.. daar moet je even de tijd voor nemen. he? he? :bekdicht:

Woaw! Precies wat ik nodig had om mijn mediatatie te voltooien! :D

Alweer die sfeer! geweldig! Daar ben jij toch wel de "zen" master in, sferen creeeren. Je zou zo een soundtrack van een film kunnen maken.

erg leuk iemand geinspireerd te zien door Ravi Shankar..... Mijn pa heeft me naar hem vernoemd; mijn laatste naam is namelijk ook Ravi :D
.
super wazig maar ozo cool! erg apart trekje.... je hebt de mp3 trouwens niet getagged.....

jerzz

Origineel geplaatst door jerzz
erg leuk iemand geinspireerd te zien door Ravi Shankar..... Mijn pa heeft me naar hem vernoemd; mijn laatste naam is namelijk ook Ravi :D
.
super wazig maar ozo cool! erg apart trekje.... je hebt de mp3 trouwens niet getagged.....

jerzz

grappig, maar wat betekent getagged?

Origineel geplaatst door AOR
grappig, maar wat betekent getagged?

als je de mp3 afspeelt is de artiestnaam en titel van de track te zien in winamp...
dit krijg je voor elkaar door de mp3 in winamp af te spelen, je klikt dan op alt-3 en voila: je vult de naam in.....

suc6!

Wordt dit dan ge-saved? Eerst afspelen in WINAMP en daarna uploaden zeg maar?

Back