• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE RUIL] Clavia MicroModular tegen ... ???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Hi Mede-forummers!

Wegens overweldigende tevredenheid met mijn Clavia MicroModular heb ik de stap richting upgrade (Modular Keys) gewaagd. Daarom... (zonder medelijden) gaat de originele aanstichter in de etalage.

Omdat ik in een spannende bui ben, en de economie toch al niet zo goed gaat, ben ik dus in voor de RUIL van mijn keurig uitziende (in originele doos, incl. handleiding & trafootje) Clavia MicroModular v3.03, incl. gebrande cd met duizenden patches van het Internet. Nieuwwaarde E.399,- (op dit moment bij de fa. Feedback).

Wat ik dus zoek... iets leuks, iets lekkers & er moet een verrassing in zitten! :L
Serieus: een leuke geluidsmodule / iets analoogs / iets sampler-achtigs of een leuk effect-apparaat - zolang maar van een ongeveer gelijke waarde (of evt. met wat bijbetaling).

Kortom, ben je aan iets anders toe, en heb je iets interessants van vergelijkbare waarde, laat het even weten!
Ik ben benieuwd...

durf het bijna niet te vragen, maar gaat hij ook voor keiharde euro's weg en zo ja voor hoeveel?

kick_peq.jpg

Hint... iets van Waldorf / een Matrix 1000 / centjes mogen ook (300 Euro)

sorry guys, behoorlijk oude thread!
(MicroMod is reeds lang vergeven)

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back