[update] insidioty.mp3

Arv

Robot
Die 2e link doet het niet. (wel met wat crea plak en plakwerk)

inderdaad, de tweede link doet het misschien ZO beter.

even vooraf: ik heb deze track (no. 2) met een koptelefoon geluisterd, dus misschien is mijn mening daardoor gekleurd.

de klanken klinken zeker okee (zeker de drums) maar de afstelling ervan zou ik misschien nog eens nakijken. door de zachte 'lead' op de achtergrond lijkt het nummer nog niet los te komen en pas als die andere lead (na 3 min) erin komt krijg je een beetje body zegmaar.
ook de drumloops die af en toe de ritmesectie versterken lijken een beetje fragiel en ongecontroleerd bewerkt, de panning ervan zit mij voornamelijk dwars.
het feit dat het nummer nergens helemaal loskomt kan zo gekozen zijn zodat het een vreemd, onrustige sfeer teweegbrengt. ik ga er ook vanuit dat je dit zo bedoeld hebt want ik heb ook nummers van je gehoord waar de boel wel helemaal los gaat. dus dat is mooi gedaan dan.
de dubbele melodie van 3:06 vind ik echt super trouwens! en het gebruik van de samples kan mij ook wel bekoren.

een 7+ ;)

Thanx!

Ja, die met die laatste melodie ben ik heel tevreden, ik zit eraan te denken om dingen in de song te dumpen en deze melodie nog meer in de song te verwerken. Die eerste melodie is idd wat aan de zachte kant, die ga ik harder zetten.

En idd de song heeft geen 'losgaan' effect, maar dat was ook de bedoeling. Ik had met deze song een beetje Orbital/Plaid genre voor ogen (niet dat ik daaraan kan tippen hoor). Mijn volgende song wordt weer is iets drum and bass achtig!

bedankt voor de reaties

Arv

Back