repair kurzweil

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Heb een pc3x waar dat het plaatje waar de de stroomkabel moet ingebracht worden is per ongeluk afgeknakt achteraan de synth.Stuur naar repair centre van de winkel en die zeggen dat kurzweil alleen dit onderdeel niet levert,doch alleen compleet met voeding.
Dus krijg ik een prijs voorgeschoteld van 215 euro.Het is eigenlijk zelfs nog geen defect.
Wat kost zo'n plaatje?5 euro?
Is dat het beleid van Kurzweil om klanten te werven of te behouden?
Heb elektronica gedaan en zal het zelf repareren.
Maar ik vrees dat het ook geldt voor andere merken.Veel rekenen bij defecten:frons:

Op z'n minst bieden ze nog een oplossing aan,,, kan veel erger.

De definitie van een repair center is niet meer wat het was ;) ,,, doe je herstellingen zelf :mega:

Ik heb momenteel een pc3 ter reparatie bij studio de dijk. Volgens studio de dijk zou hij binnen 2 weken terug zijn....het is nu zes weken geleden.

Ik krijg daar behoorlijk jeuk van:-(

Ik heb momenteel een pc3 ter reparatie bij studio de dijk. Volgens studio de dijk zou hij binnen 2 weken terug zijn....het is nu zes weken geleden.

Ook bij mij.Moest ik toegegeven hebben voor reparatie,dan nog eens zoveel.Maanden duurt het tegenwoordig.
Verkopen,ja dat kunnen ze,maar eens je even problemen hebt,dan kennen ze je niet meer!!En het is gewoon een plaatje(bij kurzweil),waar je de stekker insteekt dat moet vervangen worden,alleen dat.Zucccccccht.En ineens moet heel de voeding vervangen worden????

Nog altijd heb ik m'n synth niet terug dat is al bijna 2 maanden,en de hoofdverandwoordelijke van de winkel geeft niet thuis.
Wat moet ik doen om m'n synth terug te krijgen?
Politie?Advocaat?

Eerst maar eens vragen waar de synth nu is, dan bellen met het bedrijf waar die zou staan of dat dat klopt, en dan kijken of je hem via hen terug kan krijgen.

Ik heb mijn Access Virus KC vandaag opgestuurd naar : http://www.synthesizerservice.de/

(ze doen ook kurzweill btw)

Ik hoop dat ze mijn synth voor een normaal bedrag kunnen repareren, digitaal is toch wat anders dan analoog, mogelijk is het moederbord kapot en er is waarschijnlijk geen vervanging...

Maar goed, sterkte!

Ter verdediging: Ik heb een Kurzweil in reparatie gehad via Studio De Dijk. Binnen twee weken terug.
Goede afspraken met Peter Naber van Studio De Dijk gemaakt, prima geregeld.
Heel blij zo, want ik had via Feedback en hun eigen reparatieafdeling een hele slechte ervaring van meer dan een half jaar en nog stuk. O ... en een grote mond toe als je er wat van zegt.

Ik heb hem nu terug. Ik ben hem een kleine 8 weken kwijt geweest.
Ik denk ook niet dat studio de dijk onwelwillend is, maar dat de service centre een beetje slecht voorzien is in onderdelen.
Studio de dijk is echter voor mij het aanspreekpunt, dus in dit geval ook het bokje cq haasje.

Wat ik trouwens wel slecht vind is dat je de synth in orginele verpakking naar de winkel moet sturen, want anders kan de reparatie niet plaatsvinden.(volgens de winkel)
Wettelijk gezien de grootste onzin die er is, garantie heeft niks te maken met het stukje karton bij verkoop.

Wat ik trouwens wel slecht vind is dat je de synth in orginele verpakking naar de winkel moet sturen, want anders kan de reparatie niet plaatsvinden.(volgens de winkel)

???
Ik heb 'm gewoon in flightcase aangeleverd. Was geen enkel probleem ...

Ik heb hem nu terug. Ik ben hem een kleine 8 weken kwijt geweest.
Wettelijk gezien de grootste onzin die er is, garantie heeft niks te maken met het stukje karton bij verkoop.
Wettelijk is de verpakking idd. niet noodzakelijk, maar een winkelier kan toch noet voor elk instrument een verpakking/flightcase hebben liggen om hem goed te versturen ?
Maar goed, mooi dat hij weer terug is en veel plezier ermee :)

Wettelijk is de verpakking idd. niet noodzakelijk, maar een winkelier kan toch noet voor elk instrument een verpakking/flightcase hebben liggen om hem goed te versturen ?
Maar goed, mooi dat hij weer terug is en veel plezier ermee :)

Dat snap ik ook , maar om nou direct te gaan dreigen dat je synth niet gerepareerd kan worden, wanneer hij niet in originele verpakking aangeleverd word gaat mij echt te ver.
Zo ga je mijns inziens niet met je klant om.

Back