Omnisphere Response Code

Ralph1974

Nieuwkomer
ik heb zojuist Omnisphere geiinstalleerd, en ook geactiveerd bij Spectrasonic.
ik kan alleen mij Response Code nergens vinden, ook niet per mail binnen gekomen, wel is mijn account geactiveerd bij Spectrasonics...

Groeten Ralph

misschien spamfiltertje wat roet in het eten gooit? Bij een te hoge/lage spam score instelling willen die nog wel eens ALLE email met obscure linkjes erin blokkeren.

in je eigen profiel op de spectrasonics website kun je de challenge code die je op het scherm ziet bij het opstarten van omnisphere kopieren naar het activatiescherm op de website. Daar krijg je ook direct de response code te zien die je dan kunt kopieren en weer kunt plakken in omnisphere. Volgens mij krijg je geen mail met je code. Die moet je gewoon via dat online gedeelte activeren en kopieren en weer terugplakken.

dus:
inloggen op de website van spectrasonics met je account.
Dan naar het support menu gaan en de optie authorisation kiezen
dan zie je daar omnisphere staan die je geregistreerd hebt, en dan kies je op het einde van die regel: Get authorisation

Dan wijst het zich vanzelf, kan niet misgaan.

gelukt

gelukt

Hoi Quifster,

het is me gelukt, ik kom niet helemaal uit de engelse handleiding, maar met jouw uitleg is het me gelukt.
ik heb nu dus Cubase 6 en Omnisphere, wil vooral met Omnisphere gaan werken, maar alles is nieuw voor me, ik heb op dit moment nog geen geluid, is een instelling bij Cubase.

even over die Trial, die zou 4 dagen duren, maar ik neem aan dat die leuke instruments er toch op blijven....!
ik heb toch niet voor niets €389,= betaald!

Groeten Ralph

Back