Korg MX + E-MU1616m + Cubase

Probleem is nu opgelost en dan verwachten we natuurlijk een mooie track en dat heb je ook gedaan :D

Heb je dat met korg gedaan? hij klinkt ontzettend goed :)

Toch maar even m'n track posten die ik vandaag heb afgemaakt :mega:

Wat vinden jullie ervan?

Attachments

• Orchean.mp3
    7,7 MB · Bekeken: 129
Thanx Motifff. Ja, nadat ik alles werkend had gekregen direct maar wat opgenomen in Cubase. Er zitten een aantal effecten op de Korg track. Deze komen van de E-MU 1616m. Geluidje gestapeld met een VST. Een aanta drums erbij en gaan met die banaan haha. Ik ga deze zeker uitwerken want ik vind het ook erg knallen! :) BPM niet al te snel, I love it haha.

Jouw track is weer iets geheel anders maar klinkt wel lekker open en helder. Waarmee gemaakt?

Die sweep klinkt erg mooi, mag ik vragen waar die vandaan komt? :)

Mijn lied heb ik in fruityloops gemaakt met rob paben Blue behalve de piano is fruity piano. Daarna een beetje gemixt in Daw en UAD AMPEX overheen gegooid nog een beetje EQ gegeven met NSEQ-2 thats it ;)

Probleem is nu opgelost en dan verwachten we natuurlijk een mooie track en dat heb je ook gedaan :D

Heb je dat met korg gedaan? hij klinkt ontzettend goed :)

Toch maar even m'n track posten die ik vandaag heb afgemaakt :mega:

Wat vinden jullie ervan?

Lekker hoor, ik heb net even in de auto beluisterd was daarna bij MC-drive heb jouw muziek gewoon aangelaten en een hamburger besteld, even later stapte iemand uit het auto kwam aan lopen vroeg welke muziek is dat? Ik Zij.. Ik heb nog geen naam gegeven heb ik gemaakt, hij geloofde niet! maar goed zij ik ga nou mijn hamburger eten.. joeh! :)

Ja, leuk trackje TrippleVee :okdan: Ik hoor volgens mij een Fabfilter Timeless delaytje of nie :D

Mooi dat t opgelost is ook.

Ja klopt het is de Timeless haha. En die sweep is gewoon de Sylenth1. Beetje noise en een boel FX.

Thanx voor de feedback.

Ik heb een tweede deel gemaakt was ( weer ) niet tevreden haha.

Deze vind ik persoonlijk een stukkie beter!

Attachments

• Orchean_Part2.mp3
    7,1 MB · Bekeken: 138
Back