FM8 op het podium?

Tuijlenspiegel

Nieuwkomer
Ik ben behoorlijk halsstarrig wat software betreft, en ik hou er niet van om op iets te leunen wat mogelijk crasht op het podium, zoals een laptop. MAAR!

Laatste paar dagen toch flink aan het FM8-en geweest, en ben met wat (analoog!;-)) outboard gear erbij een behoorlijk eind gekomen met toffe patches bouwen.

Nu vroeg ik me alleen af, heeft iemand ervaring met dit soort spul op het podium? Had al gezien dat het behoorlijk licht op de CPU zit.

Graag uw mening! :)

En niet komen met: Koop een DX7. Dan moet ik weer enzo ...8~

Live gaan met electronica blijft altijd een spannende onderneming... alles kan crashen, zelfs een analoge sequencer....
De stabiliteit hangt eerder af van je systeem dan van je plug-ins denk ik hoor..

een goed geconfigureerde laptop, / macbookpro, eventueel niet aan het net en een backupsysteem. zou niet weten waarom dat niet zou lukken

Ik ben behoorlijk halsstarrig wat software betreft, en ik hou er niet van om op iets te leunen wat mogelijk crasht op het podium, zoals een laptop. MAAR!

Laatste paar dagen toch flink aan het FM8-en geweest, en ben met wat (analoog!;-)) outboard gear erbij een behoorlijk eind gekomen met toffe patches bouwen.

Nu vroeg ik me alleen af, heeft iemand ervaring met dit soort spul op het podium? Had al gezien dat het behoorlijk licht op de CPU zit.

Graag uw mening! :)

En niet komen met: Koop een DX7. Dan moet ik weer enzo ...8~
Veel beter en veiliger dan met sample libraries te gaan werken.
(dat wordt weer oorlog...)

Live gaan met electronica blijft altijd een spannende onderneming... alles kan crashen, zelfs een analoge sequencer....
Amy crashte ook regelmatig en RLJ en .... :)

Veel beter en veiliger dan met sample libraries te gaan werken.
(dat wordt weer oorlog...)

Amy crashte ook regelmatig en RLJ en .... :)

En ik vergeet nooit meer Eboman toen hij de grote prijs van Nederland won.. Noorderslag Groningen...

"dames en heren.... hier is ie dan!... de winnaar popprijs 19 (..) ....EBOMAAAAANN!

*drukt op enter* - zwiewiewieeieiiekrggkGK!...... niks....

Geen ervaring mee, maar voor extra stabiliteit kun je overwegen deze en eventuele andere plugins in een Muse Receptor te gooien.

Back