[track] deel van een Live set

Roonan

Lang lid
Ik heb op verzoek van een aantal mensen uit een Yahoo group een gedeelte uit een Live set online gezet.
Omdat het nu toch beschikbaar is meld ik het ook maar even hier.
Het is een volledig geimproviseerde set zoals ik dat altijd doe.
Al het materiaal is nieuw en dus nog niet helemaal af maar in grote lijnen komt het wel over denk ik.
Vrijdag as sta ik trouwens in 013 in Tilburg met oa dit materiaal.

Klik hier voor de MP3 (22,7mb)

Het ging vooral om de combinatie van de gebruikte apparatuur.
Gebruikt in deze set:
- RS7000
- Machinedrum
- Kaosspad 2

Grt. Ronald.

Ben erg benieuwd... lijkt me erg vet zo'n liveset! Helaas is de link down!

013 zal ik es checken!
Offtopic: Dit weekend is er ook Lee Perry vs the Mad professor!! Das vette dub....

PS: vette homepage heb je btw :D

Hmmm.. het knalt niet echt eerlijk gezegd. Ik vraag me eerlijk gezegd af of je hier een zaal mee plat krijgt. (of heb je er al een zaal mee plat gekregen?)

Gaaf!:dj:

Vette Homepage! idd!:okdan:

peace...

Origineel geplaatst door omiel
Hmmm.. het knalt niet echt eerlijk gezegd. Ik vraag me eerlijk gezegd af of je hier een zaal mee plat krijgt. (of heb je er al een zaal mee plat gekregen?)

Ligt er een beetje aan wat je ervan verwacht.
Het is niet bedoeld voor een vette party als je dat soms bedoeld.
Gewoon een lekker muziekje om op te bewegen op Vrijdag avond, tussen wat hip hop en andere stijlen door.

Origineel geplaatst door Roonan
Ligt er een beetje aan wat je ervan verwacht.
Het is niet bedoeld voor een vette party als je dat soms bedoeld.
Gewoon een lekker muziekje om op te bewegen op Vrijdag avond, tussen wat hip hop en andere stijlen door.
In dat geval is het wel OK. Ik verwachte eerlijk gezegd een stampende techno set.

sluit me helaas bij omiel aan. Aangezien ik niet weet voor welk publiek je staat,zou ook een paar lekkere killer leads erin gooien of een climaxje iets waar het publiek ff stil van word.Gooi ff ertussen readysteady van Paul Oakenfold this toch hiphop toch?

of een paar lekkere toontjes!

In iedergeval veel plezier.:D

Tja, dat is dus de reden dat de meesten van ons muziek maken, iedereen heeft zo zijn eigen visie.
Deze set is aangepast op die avond, voor Sweetvalley (16 Augustus) komt een heftigere set.
Er dus ook mensen die de set heel heftig vinden zoals hij nu is.(objectief, geen bekenden)
Misschien is de benaming Techno gewoon niet helemaal op zijn plaats.
Eigenlijk heb ik helemaal niets met hokjes dus ik noem het allemaal maar Techno: Muziek gemaakt met technologie ofwel elektronische muziek.
Alles wat ik maak onstaat spontaan op een jam-achtige manier, ik ben dus niet op zoek naar een bepaalde sound of stijl.

Grt. Ronald.

heb je set gister op vitaminic gedowned en vond em wel apart klinken.. niet echt spetterend, meer een spacey geheel met plompe beats ... iig wel leuk dat je livesets online zet ....

jerzz

Back