Volledige live set @ Sjateau Disceau

Synthmeon

Ingeburgerd
Vorige week heb ik voor het eerst een live set gespeeld voor danspubliek. Was heel vet om te doen! Lang niet alles ging goed natuurlijk, maar toch een uur mensen op de been gehouden en een mooie en leerzame ervaring opgedaan. Ik wil veel te veel in een uur, volgende keer ga ik het wat eenvoudiger houden en wat meer uitsmeren. Hoe dan ook: check de set als je zin hebt in een klein uur experimentele en melodische techno!

Ja, ik zie hier al een hoop mensen op dansen (als ze de deur nog eens uitkomen).. interessante en verrassende wendingen soms. Ik heb hem nog niet helemaal kunnen luisteren, maar wat ik nu hoor is mooi en unique. Succes!

Gloomy :)

Klinkt heel goed hoor, gefeliciteerd hiermee.

Ja, ik zie hier al een hoop mensen op dansen (als ze de deur nog eens uitkomen).. interessante en verrassende wendingen soms. Ik heb hem nog niet helemaal kunnen luisteren, maar wat ik nu hoor is mooi en unique. Succes!

Gloomy :)
Dank je. Tja soms iets te veel wendingen. Heel leerzaam om dansende mensen voor je te hebben, die hebben ook behoefte aan gewoon doorstampen. Ik vind dit zelf redelijk normale muziek, maar veel mensen vonden het heel experimenteel haha.

Klinkt heel goed hoor, gefeliciteerd hiermee.
Bedankt, fijn om te horen.
De eerste helft was vermakelijk. Nu ga ik eten. :P
Dan heb je het toch lang uitgehouden, bedankt voor het luisteren!

Back