Modular: the Documentary EXTENDED promo

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Modular: The Documentary Extended Promo...

oa met: Marc Verbos (bouwt Buchla modules), Bruce Duncan (Modcan), Muffwiggler MIKE (wie kent Muffwiggler niet?!?!) en nog velen anderen! :okdan:

van youtube:
MODULAR: The Documentary, a new film directed by Robert Fantinatto, original score by SOLVENT. This is the extended promo video and features some of the east coast participants such as Morton Subotnick, Sean McBride (Martial Cantarel) and Jason Amm (Solvent). The film is still in production with a west coast shooting block coming up, along with European locations......

Wat een stel mongolen bijelkaar, tjonge jonge, beetje op een volgestouwd kamertje zitten en maar interessant doen met "analog this en that". Maar als je goed kijk naar de blik in de ogen van de meeste "geïnterviewde" dan zie je echt dat ze denken "Waar ben ik nou toch mee bezig, wat ben ik aan het doen?" haha

Al met al vind ik het kut

Tegen het eind van de docu komen ze er allemaal voor uit, er worden dingen gezegd als "ik heb waarschijnlijk meer gear als nodig" en "als deze instrumenten werden gebouwd en ontworpen voor mensen om muziek mee te maken zouden ze waarsch niet goed verkopen" of "Ze zien er beter uit dan dat ze daadwerkelijk zijn".

Echt..........................

Blij dat ik gestopt ben met deze synth onzin

Wat een nuttige bijdrage weer MH,

Ik hoopte dat het zou aanzetten tot nadenken, maar blijkbaar blijf jij liever hangen in een nutteloos materialistiesch bestaan, oftewel: jij blijft liever zitten waar je zit, in een kamertje van 4 bij 4 volgepropt met synthesizers en andere rommel

Ik zou zeggen, ga lekker door, en vergeet niet om steeds weer een foto te maken en die hier te posten!

JA zo geef je echt zin aan je leven

Tegen het eind van de docu komen ze er allemaal voor uit, er worden dingen gezegd als "ik heb waarschijnlijk meer gear als nodig" en "als deze instrumenten werden gebouwd en ontworpen voor mensen om muziek mee te maken zouden ze waarsch niet goed verkopen" of "Ze zien er beter uit dan dat ze daadwerkelijk zijn".

Echt..........................

Blij dat ik gestopt ben met deze synth onzin

He MJ, als je gestopt bent met die synth onzin, wtf doe je hier nog dan?

1. Je hoopt dat het aanzet tot nadenken, ik denk eerder dat je het overjezelf afroept dat mensen je irritant vinden omdat je de reinste onzin loopt te spuien. Ik zie namelijk een interessante docu op mijn scherm voorbij komen. Niets meer en niets minder.
2. Waaruit kan jij opmaken dat ik blijf hangen in een nutteloos materialistisch bestaan? Dat ik wat synth en dergelijke heb staan wilt niet zeggen dat ik geen andere hobbies heb of dat ik geen waarde hecht aan non materialistische dingen in het leven.
3. Waaruit kan jij opmaken dat ik lekker in mijn 4x4 kamertje blijf zitten die volgestouwd staat?

Geen dingen aannemen waar je geen idee van hebt, je roept de laatste tijd wel vaker van dit soort onzinnige dingen!
Ik zeg dat je gewoon eens een lekker potje moet neuken, en dat je gepest bent in je jeugd moet je gewoon eens van je afzetten en niet hier gaan lopen mekkeren.

Hup, en ga nu maar weer terug de zandbak in!

He MJ, als je gestopt bent met die synth onzin, wtf doe je hier nog dan?

1. Je hoopt dat het aanzet tot nadenken, ik denk eerder dat je het overjezelf afroept dat mensen je irritant vinden omdat je de reinste onzin loopt te spuien. Ik zie namelijk een interessante docu op mijn scherm voorbij komen. Niets meer en niets minder.
2. Waaruit kan jij opmaken dat ik blijf hangen in een nutteloos materialistisch bestaan?
3. Waaruit kan jij opmaken dat ik lekker in mijn 4x4 kamertje blijf zitten die volgestouwd staat?

Geen dingen aannemen waar je geen idee van hebt, je roept de laatste tijd wel vaker van dit soort onzinnige dingen!
Ik zeg dat je gewoon eens een lekker potje moet neuken, en dat je gepest bent in je jeugd moet je gewoon eens van je afzetten en niet hier gaan lopen mekkeren.

Hup, en ga nu maar weer terug de zandbak in!

hehe, ik ben niet gepest hoor in mn jeugd, nouja een beetje mischien zoals iedereen, pot verwijt de ketel enzo??? En die docu is echt niet interessant, het is gewoon weer de zoveelste verheerlijking van de "good old days of the 70's" waarin halfgare aandachtsgeile materialistische gearautisten onsamenhangende dingen vertellen over een grote doos electronica die een paar bliepjes teweeg brengt.

Tevens kan ik opmaken dat jij wel degelijk bent blijven hangen, en wel om het simpele feit dat jij dit blijkbaar wel interessant vindt, terwijl er 100den, nee 10000000den filmpjes en artiekelen zijn over modulaire, analoge of ouderwetse synths.

Ik had niet eerder een filmpje gezien waarin zoveel synthesisten achter elkaar wat lieten zien. Bovendien is het een trailer, wat nooit iets aangeeft over de daadwerkelijke inhoud van de film/docu. Kan er naast zitten natuurlijk.

Leuke promo, wil de hele docu ook wel zien zodra het af is :)

Major-hostage: zout ff op met je troll posts.

Lijkt mij een leuke documentaire! Volgens mij geven ze gewoon een redelijk eerlijk beeld van het modular wereldje, en ja daar hoort ook gearlust, verzameldrang, experiment vs muziek etc bij. Ieder zijn ding! Alleen maar goed dat ze dat ook laten zien.

Altijd leuk om een docu te bekijken die met mijn hobby te maken heeft. Heb net een Nord Modular G2 gekocht, dus ga zeker kijken :)

Wat een stel mongolen bijelkaar, tjonge jonge, beetje op een volgestouwd kamertje zitten en maar interessant doen met "analog this en that". Maar als je goed kijk naar de blik in de ogen van de meeste "geïnterviewde" dan zie je echt dat ze denken "Waar ben ik nou toch mee bezig, wat ben ik aan het doen?" haha

Al met al vind ik het kut

:gaap:
weet je dat me dat nou echt helemaaal niet intereseert
:gaap:
denk dat ik maar eens eventjes de negeerlijst raadpleeg, zonde van m'n tijd dit soort off topic gebla.

ten aanzien van het filmpje:

erg leuk, ben heel benieuwd naar de uiteindelijke versie...:okdan:

Back