even deze draad nieuw leven in blazen. Ik ben in het bezit van deze Vax 77. Ik gebruik het voor live in combinatie met een muse receptor en een fantom XR. Het toetsenbord speelt vorstelijk. M.i. heeft dat vooral te maken met het kantelpunt van de toetsen wat diep in de kast ligt. het speelt zwaarder dan een synth vergelijkbaar met een piano maar de toetsen komen sneller terug waardoor je toch comfortabel orgelpartijen kunt spelen. Als toefje op de taart verzend dit midikeyboard ook nog eens polyfone aftertouch.
Was dit draadje ff kwijt maar weer gevind, kan je meerdere apparaten op de Receptor aansluiten bijvoorbeeld een gitaar, midi keyboard en een microfoon?
Dat zou voor mij de oplossing zijn.
Een gitaar input zit er standaard op (aan de voorkant),
microfoon kan ook op de analoge inputs aan de achterkant .. deze zal je echter eerst moeten voorversterken met een mixer of pre-ampje. Stuur deze bij voorkeur zowel links als rechts tesamen in, is makkelijker te verwerken met plugins dan.
Midi keyboards via midi, of usb midi.
De digitale input is ook onafhankelijk te gebruiken .. een micpre met spdiff coax uit is dan handig want dan heb je de analoge inputs vrij voor iets anders.
Ondertussen niemand die zich een VAX77 heeft aangeschaft?
Lijkt me een zeer interessant toestel, maar ik ken persoonlijk niemand die er een heeft, en weet ook niet goed waar ik hem eens kan gaan kietelen. Blijft wel op mijn lijstje staan met interessante dingen die 'k in het oog moet houden
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.