[electronisch] demo track bij flatpack refill

olafmol

[EXPANSIONS]
ok ik heb op verzoek van de mensen van lapjockey ff een demo-track inmekaar geknutseld die alleen gebruik maakt van de Flatpack refill patches en samples.......

http://www.expansions.nl/filez/deeplove-flatpack demotrk.mp3

tis een wat meer electronisch gebeuren, geen idee welk genre het is.......

Olaf

Hebbie aandelen of zo? ;)

Nee hoor, wel tof dat je ff een demotje geklust hebt. :dj:

Origineel geplaatst door fuse
Hebbie aandelen of zo? ;)

Nee hoor, wel tof dat je ff een demotje geklust hebt. :dj:

nope, al mocht ik het review-exemplaar wel houden..da's mooi, maar anders had ik em ook wel gewoon gekocht.... was gewoon beetje aan het pielen met geluidjes en ineens ontstond er iets...... en tegelijkertijd vroegen die gasten of ik niet een demo dingetje wilde maken.... dus dat kwam ff mooi uit... ben er best wel tevreden mee ook nog..

Klinkt lekker.

Eerst dacht ik dat het waldorf synth geluidjes waren maar het zijn allemaal gesampelde analoge bakken. Ik neem aan dat je flink hebt lopen sleutelen met FX. En Malstrom synths ook veel anders klinken dan 303's. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Klinkt lekker.

Eerst dacht ik dat het waldorf synth geluidjes waren maar het zijn allemaal gesampelde analoge bakken. Ik neem aan dat je flink hebt lopen sleutelen met FX. En Malstrom synths ook veel anders klinken dan 303's. ;)

val allemaal erg mee.....er zitten 2 RV7000 effectjes op de aux sends waarvan 1 reverb en de andere delay, het meeste van de ritme track zijn rex-loops, daarboven op een oberheim drumkit voor de openhighat enzo... bass en lead komen uit subtractor, pad is een sample...veel meer zit er volgens mij niet in...... en ik heb nog 2 passes gedaan met wat effect-send automation....

Olaf

Lekker sounds! Klinkt lekker electrisch. heerlijke basslijn. Alleen die kick :r . Ik heb echt een hekel aan dat soort kicks, maar das mijn mening...

Origineel geplaatst door forcesupreme
Lekker sounds! Klinkt lekker electrisch. heerlijke basslijn. Alleen die kick :r . Ik heb echt een hekel aan dat soort kicks, maar das mijn mening...

ben ik wel beetje met je eens...zit er wel heel lomp in..... komt vast nog wel goed ;)

Back