• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: RME HDSP Multiface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Quadran

Ingeburgerd
In perfecte staat (amper gebruikt), nog onder garantie!!!

Specificaties:

8 x analog line I/O, 96 kHz/24 bit, SNR 105 dBA, 1/4 inch TRS jacks
1 x ADAT digital I/O
1 x SPDIF digital I/O
1 x ADAT Sync In (9-pin D-type)
1 x Word clock I/O (BNC)
1 x analog line/headphone output, separate output for independent submix
1 x MIDI I/O, 16 channels high-speed MIDI
HDSP Meter Bridge: freely scalable level meters, peak- and RMS calculation directly in hardware
TotalMix: 720 channel mixer with 40 bit internal resolution
ASIO in hardware! 0 (zero!) percent CPU load when using the maximum number of channels (52)

Meer info: http://www.rme-audio.de/english/hdsp/multifa.htm

Prijs voor de Multiface + HDSP PCI Card: 700,- Euro

Terwijl ik ga kijken of ik nog een lichaamsdeel of orgaan oid kan verkopen; waarom doe je 'm eigenlijk weg?

Origineel geplaatst door n0_key
waarom doe je 'm eigenlijk weg?

'k Heb zijn broertje, de Digiface, in de plaats aangeschaft
omdat die beter in mijn setup past. That's all... RME rulezzz!!! :okdan:

Origineel geplaatst door Quadran
'k Heb zijn broertje, de Digiface, in de plaats aangeschaft
omdat die beter in mijn setup past. That's all... RME rulezzz!!! :okdan:

Waarom verkoop je dan ook de pci kaart? Die is toch voor beide modellen hetzelfde?

Origineel geplaatst door Hazes
Waarom verkoop je dan ook de pci kaart? Die is toch voor beide modellen hetzelfde?

Dat klopt! Maar omdat een Multiface zonder pci kaart moeilijk verkoopt, heb ik die pci kaart ook maar opnieuw gekocht... I know, misschien economisch gezien van mijn kant niet optimaal, maar marketinggewijs des te meer, want hij is in theorie al de deur uit (vrijdag normaalgezien ook in praktijk). ;)

Tja.. ik had em juist graag zonder de pci kaart willen hebben :s

Ik heb de digiface al en ik wil graag ook dingetjes op mn laptoppie op kunnen nemen zonder mn digitale tafel mee te sjouwen..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back