• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

microwave programmer + mpc2000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
Akai MPC2000 + 8 outputboard. heeft net een nieuw beeldschrem en verkeerd in uitmuntende staat.
vraagprijs 750euro

een Access - Microwave Programmer ook deze is in zeer goede staat. had ik gekocht maar wist niet dat hij speciaal voor de microwave 1 is ;{ maar goed misschien heeft iemand anders er iets aan.
vraagprijs 225euro

in een ruildeal ben ik ook altijd voor in de stemming. ben niet echt op zoek naar iets maar dat hoeft geen probleem te zijn :)

Laatst gewijzigd:
8 outs ook los te koop van de MPC?

update.

update.

de programmer is weg.

heb alleen nog de MPC. had iemand die hem wilde ruilen, maar eerste wel, en toen weer niet maar goed hij is er nog.

kan me er wat bij voor stellen dat sommige de 8 outputs niet willen omdat ze hem meer als sequencer willen gebruiken en sommige de 8 outputs los willen hebben voor aanvulling van hun eigen MPC.

dus het volgende ga ik doen, heb misshien iemand voor het losse outputboard en heb ik de mpc nog staan. in goede staat en met een nieuw beeldschrem( oude krijg er ook bij:D ) die er nog geen 3 weken in zit.

MPC zonder outputboard mag hij weg voor 600 euro, wat echt een meeneem prijs is.

Damn, voor dat geld vind je ze echt nergens, alleen de drumpads (mpd16) los kosten al de helft, dus een mooi superstabiele sequencer en sampler voor maar 300 euro... sjit.. niet duur.

krz had na aanschaf van MPC2kXL plus FXboard geen geld meer over om de 8 outs over te nemen, die zijn dus nog te koop ! :)

het zal wel niet aan de prijs liggen,want goedkoper als deze 600euro vindt je hem nergens dus schop hem toch nog maar even om hoog.

mensen die hem wel graag zouden willen hebben alleen het geld niet hebben, ik ben ook wel in voor een ruil, wat ik altijd wel leuker vindt. dus laat maar horen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back