ouwe techno

@Jena, dank. G2 en NM stuff in 1 go opgenomen op stereo track. Het heeft wel die oude vaagheid. Clipje is gemaakt met een modulaire beeldsynthesizer: VisualJockey(pc). Deze is nu gratis. Alleen wist ik toen dat nog niet goed te renderen. Vandaar dat het lijkt of het danseresje erg op de pillen zit wat grappig effect geeft.

die laatste is ook van Roland Kuit, ik hoop niet dat ik nu zijn topic verstiird heb door er zelf dingen in te zetten :) ik ben gewoon al jaren weg van dat nummer

@Electrovolt, dank je wel. Ben bezig mn archiven door te spitten.
Loop 3 was ook uit die tijd, iets er voor met 2/3 Nord Modulars in 1 go. Geen cubase of andere DAW. 1 NM met master clock out, de rest slave.
Leuk is wel het klankverschil tussen de G2 en de NM, dat is nu aardig te horen. De NM heeft net iets meer 'bite', maar dat is ook te patchen op de G2.
Ik vond nog meer maar zit ff aan mn uploadlimiet. Komende week gooi ik er nog een paar op.

Zo, ik kende dit dus helemaal niet, maar ben vroeger heel veel naar techno feestjes geweest, en moet zeggen, dit klinkt heerlijk, eigenlijk precies de techno zoals k er van houdt.. lekker dromerig!

Doet me denken aan de blauwe aanslag.. Toen ie nog stond...lkkr!

Back