Tja...

Ein

Stamgast
Aangezien een eerste post ergens moet staan hier wat persoonlijke feitjes die verder niemand leest of interesseert... ;)

- sinds half jaar gegrepen door synths (soft en hard)
- Reason 5 & Sonar X1 studio
- DSI Mek, Sh-32
- VDGG, Ozric tentacles, System 7, UNKLE, Massive attack, Kasabian
- naast muziek fotografeer ik wat (of andersom)

Als gast hier met veel plezier de discussies omtrent DSI synths gevolgd om zelf een leuke onverantwoorde keuze te kunnen maken en me dan uiteindelijk ook maar aangemeld...

Met de eerste zin van je post, zet je wel meteen een toon...

Natuurlijk worden de voorstelrondjes met plezier en interesse gelezen, zolang daar een interessant verhaal staat.

Maar welkom en ben benieuwd naar je ervaringen en bijdragen!

Dank en zal mijn best doen (qua bijdragen).

@Ursamajor: sarcasme is ondergewaardeerd tegenwoordig. Ik bedoel het zelden persoonlijk of hatelijk... :D

@Breibender: Alle hardware is als occasion aangeschaft en dan is het een kwestie van geduld om iets voor redelijke prijs tegen te komen. Reason licentie versie 4 overgenomen van iemand en voor 69 euro kunnen updaten naar 5. Had ik geweten dat 6 er zat aan te komen dan had ik sonar wellicht overgeslagen maar ook die was door al die aanbiedingen van Cakewalk heel redelijk van prijs. Daarbij heb ik in een grijs verleden gitaar gespeeld en me altijd moeten behelpen met el cheapo instrumenten. Nou weet ik wel dat dat niets zegt over het eindresultaat maar goeie spullen dragen in elk geval zeer bij aan het spelplezier!

Back