Reason 2.0 voor $259,- incl shipping

jagermeister

Ingeburgerd
Zeer aantrekkelijke aanbieding gespot op: audiomidi.com

Reason 2.0 voor $219,- excl. shipping
incl. Express verzending naar NL $259,57.

Voor alle duidelijkheid. Bij Feedback ligt Reason nu voor €329,-

Alleen ik weet niet of de Taxes al doorberekend zijn. Iemand toevallig ervaring met aankopen via deze site?

Jah dat d8 ik dus ook. En het mooie is dat ze het ook naar ons kleine kikkerlandje versturen :okdan: . Zie je niet veel imho.

Dus jij zegt dat dit het complete bedrag is incl. eventuele belastingen.

Oh..en die $259,- van mij is een verzending per expresse en die $257,- van jou een World Wide Expedited. Wat het verschil is weet ik niet maar het is maar $2,-

Onderaan de link die ik gepost heb staat het volgende:
All Rights Reserved
All prices and product information subject to change without notice.
Prices do not include shipping, handling, and applicable sales taxes.

*Free Shipping is for orders $199 and over and under 30 Lbs.
Offer good for packages delivered ground to the Continental US Only
Spreekt elkaar een beetje tegen vindt je niet?

Waarom zouden zij nederlandse import belasting rekenen? Als het een beetje tegen zit betaal je nog 50 euro aan de postbode als het wordt afgeleverd, weet niet hoeveel het precies is, moet je ff uitzoeken.
Des al niet te min worden met die lage dollar dit soort dingen wel weer interessanter om te doen.

Hmm, maar ben ik gek, of moet de ups het door precies dezelfde douane naar binnen halen. Als de ptt moet betalen moet de ups dat toch ook? (en dus jij als consument)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Dat kun je navragen, en bij kleine brdragen heb je er geen last van.
Anders vraag je aan die webshop of ze het as a gift willen versturen en dat ook op de invoice laten zetten....sim-pel
Ik neem aan dat die verzendkosten incl. eventuele kosten voor de Douane zijn. Het is al bijna 100 gulden alleen al voor verzending.

Hmm, neem dus sowiezo niks aan :) 100 gulden is volgens mij een hele normale prijs (?) voor een pakketje over zo'n afstand....ik zou als je het wilt kopen dat toch echt even checken, voordat je straks evenveel kwijt ben alsdat je het hier zou kopen.....

Bambam, heeft denk ik wel een punt om het als gift te versturen...

check check dubbel check

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Hmm, neem dus sowiezo niks aan :) 100 gulden is volgens mij een hele normale prijs (?) voor een pakketje over zo'n afstand....ik zou als je het wilt kopen dat toch echt even checken, voordat je straks evenveel kwijt ben alsdat je het hier zou kopen.....

Bambam, heeft denk ik wel een punt om het als gift te versturen...

check check dubbel check
Ja je hebt idd wel gelijk. Zekerheid boven alles natuurlijk. Ik denk dat ik ze van de week wel ff een mailtje stuur om meer duidelijkheid te verkrijgen. Uiteraard houdt ik het forum ook op de hoogte ;)

Misschien is de Hardware op die site ook wel aanzienlijk cheaper, alleen met hardware vindt ik het meer risicovol. Stel dat het apparaat defect aankomt of na verloop van tijd een mankement krijgt, dan heb je denk ik een probleem. Met software zal dit wel meevallen denk ik en bovendien kun je in het uiterste geval een ISO downloaden want je hebt toch een officieel licentienummer.

Ja...maar daar zijn toch converters voor.

Edit: Ik heb ze ff een mailtje gestuurd met de vraag of er nog extra kosten aanzitten.

Laatst gewijzigd:
Ik heb inmiddels een antwoord van audiomidi.com ontvangen :) Lekker snel antwoord moet ik zeggen.

Thanks for your questions. Yes, the Reason 2.0 deal is a real bargain. It's not one to pass up.
As for the UPS shipping, UPS Express is the best way to go, as your shipment will arrive in 2-3 business days. Expedited can take up to a week to receive.
The added bonus with Express is that they handle the brokerage fees themselves. You will still be responsible for the cost or customs, so I suggest that you contact your local Customs Office for pricing info.
Thanks,
Mike Prager
audioMIDI.com
Nu dus maar ff uitvinden hoe hoog de eventuele invoerrechten zijn.

EDIT: Ok..Ik heb het nagezocht via deze link

$ 259,57 (incl.verzending via UPS ww express. ex. douanekosten & ex. BTW)

Omgerekend naar Euro is dit € 219,32 (Valutakoers: Euro/Dollar 1,1837)
3.5% Douanerecht = € 7,67 (Is onder de € 10,- dus hoeft niet berekend te worden)
19% BTW = € 41,67
------------------
Totaal € 260,99

Conclusie: Het scheelt € 68,- in je voordeel ten opzichte van de huidige aanbieding van € 329,- bij Feedback, dus ik denk dat ik maar eens een bestelling ga plaatsen. :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Waarom zouden zij nederlandse import belasting rekenen? Als het een beetje tegen zit betaal je nog 50 euro aan de postbode als het wordt afgeleverd, weet niet hoeveel het precies is, moet je ff uitzoeken.
Des al niet te min worden met die lage dollar dit soort dingen wel weer interessanter om te doen.

dit gebeurde mij dus!
niemand die tegen mij vertelde dat ik dit moest betalen en opeens kreeg ik gewoon een rekening van 50 euro van UPS voor me kiezen! hufters.. vind ik zeer slecht geregeld hoor, dat je als klant zijnde niet geinformeerd wordt over ALLE kosten die erbij komen. :(
Ik had bij deze mannetjes de Digigram VXPocket V2 gekocht. Ook VELE malen goedkoper dan in nederland, maar toch weer die 50 extra eurootjes, :(

Origineel geplaatst door djsirjamez
dit gebeurde mij dus!
niemand die tegen mij vertelde dat ik dit moest betalen en opeens kreeg ik gewoon een rekening van 50 euro van UPS voor me kiezen! hufters.. vind ik zeer slecht geregeld hoor, dat je als klant zijnde niet geinformeerd wordt over ALLE kosten die erbij komen. :(
Ik had bij deze mannetjes de Digigram VXPocket V2 gekocht. Ook VELE malen goedkoper dan in nederland, maar toch weer die 50 extra eurootjes, :(
Maar inprincipe moet je dus altijd invoerrechten betalen. Dit is gewoon een regel en dus had je het van te voren misschien beter moeten uitzoeken. In iedergeval wel vervelend voor je, maar nu weet je het voor de volgende keer. ;)

precies , volgende keer beter
voorlopig zijn die gasten wel echt super super goedkoop met vrijwel alles wat ze verkopen!

die VX Pocket v2 heeft een advies prijs van 750 euro.. in de winkels hier ligt ie voor 500 euro..
en daar kun je hem kopen voor rond de 200 .. dussss :)

Back