Beatbrother
Stamgast
Hey guys,
Ik ben momenteel bezig aan een heel nieuw commercieel dance-project en
ben de contract-besprekingen met de platenfirma aan het afronden ...
Zij zien het alvast heel goed zitten met het nr en er is al interesse vanuit het buitenland ...
Ik heb zopas de nr's afgewerkt :
- Radio Edit
- Extended Mix
- Wierzbicki Remix (stevige mix (duitse stijl))
Ik heb de platenfirma nog voorgesteld om eventueel nog voor een andere remix te zorgen (stijl maak nie uit) ...
Ze zeggen zelf : hoe meer remixen er zijn, hoe meer keus ze hebben om de beste eruit te kiezen ...
Daarom is mijn vraag ook ...
Heeft er iemand interesse om zich daaraan eens te wagen ?
Je kan doen wat je wil ... welke stijl dan ook ...
Ik laat de platenfirma de tracks horen en als er een bijzit waar ze wild van zijn, dan zal m waarschijnlijk
dan ook mee op vinyl verschijnen ...
Ik moet er wel bijzeggen, dat het volledig vrijblijvend is, maar voor sommigen is het misschien wel leuk om je
nr op vinyl te hebben ...
En misschien is het ook een kans dat de platenfirma wel eens meer nr's van je wil horen ...
Voel je je geroepen ... Just let me know en ik bezorg je de vocals (droog) ...
Greetz Bart !
Ik ben momenteel bezig aan een heel nieuw commercieel dance-project en
ben de contract-besprekingen met de platenfirma aan het afronden ...
Zij zien het alvast heel goed zitten met het nr en er is al interesse vanuit het buitenland ...
Ik heb zopas de nr's afgewerkt :
- Radio Edit
- Extended Mix
- Wierzbicki Remix (stevige mix (duitse stijl))
Ik heb de platenfirma nog voorgesteld om eventueel nog voor een andere remix te zorgen (stijl maak nie uit) ...
Ze zeggen zelf : hoe meer remixen er zijn, hoe meer keus ze hebben om de beste eruit te kiezen ...
Daarom is mijn vraag ook ...
Heeft er iemand interesse om zich daaraan eens te wagen ?
Je kan doen wat je wil ... welke stijl dan ook ...
Ik laat de platenfirma de tracks horen en als er een bijzit waar ze wild van zijn, dan zal m waarschijnlijk
dan ook mee op vinyl verschijnen ...
Ik moet er wel bijzeggen, dat het volledig vrijblijvend is, maar voor sommigen is het misschien wel leuk om je
nr op vinyl te hebben ...
En misschien is het ook een kans dat de platenfirma wel eens meer nr's van je wil horen ...
Voel je je geroepen ... Just let me know en ik bezorg je de vocals (droog) ...
Greetz Bart !
<[You've got mail!]