Remix anyone ?

Beatbrother

Stamgast
Hey guys,

Ik ben momenteel bezig aan een heel nieuw commercieel dance-project en
ben de contract-besprekingen met de platenfirma aan het afronden ...
Zij zien het alvast heel goed zitten met het nr en er is al interesse vanuit het buitenland ...

Ik heb zopas de nr's afgewerkt :

- Radio Edit
- Extended Mix
- Wierzbicki Remix (stevige mix (duitse stijl))

Ik heb de platenfirma nog voorgesteld om eventueel nog voor een andere remix te zorgen (stijl maak nie uit) ...
Ze zeggen zelf : hoe meer remixen er zijn, hoe meer keus ze hebben om de beste eruit te kiezen ...

Daarom is mijn vraag ook ...
Heeft er iemand interesse om zich daaraan eens te wagen ? :D

Je kan doen wat je wil ... welke stijl dan ook ...

Ik laat de platenfirma de tracks horen en als er een bijzit waar ze wild van zijn, dan zal m waarschijnlijk
dan ook mee op vinyl verschijnen ...
Ik moet er wel bijzeggen, dat het volledig vrijblijvend is, maar voor sommigen is het misschien wel leuk om je
nr op vinyl te hebben ...
En misschien is het ook een kans dat de platenfirma wel eens meer nr's van je wil horen ...

Voel je je geroepen ... Just let me know en ik bezorg je de vocals (droog) ...

Greetz Bart !

:dubbel:<[You've got mail!]

:okdan:

Leuk iniatief!

Origineel geplaatst door fuse
:okdan:

Leuk iniatief!

Ik was op dat idee gekomen omdat ik regelmatig eens tracks hier op het forum had gehoord die vrij goed ineen steken en kwalitatief zeer goed klinken ...
Maar de meesten hadden wel nog nooit een plaatje uitgebracht ...

Vandaar dat ik dacht ... als ze eens een remix maken en de platenfirma keurt die goed om mee op vinyl te zetten ...
dan zit de kans er ook misschien in om bv. daarna zelf eens een eigen plaat uit te brengen hè ...

Het probleem is gewoon dat de meeste niet echt weten wat doen met hun demo's of wanneer ze die opsturen naar
een platenfirma, dan wordt er misschien maar half naar geluisterd ...

Er zijn er al verschillende die nu aan het proberen zijn voor een remix te maken ...

Ik ben wel eens benieuwd ... :)

Greetz Bart !

Leuk man! Ik voeg me ook ff toe bij je MSN. En als we dan ergens bij een aardig iemand ff wat webruimte kunnen regelen dan kunnen we als we met zn allen klaar zijn misschien wel alle RMXes van iedereen uploaden om te vergelijken en indrukken van andermans werkwijze en stijl te krijgen, dat lijkt me een erg leuk initiatief, ik weet niet hoe beatbrother er over denkt? Jij hebt natuurlijk ook je rechten. Zeg het maar! Ik ga in ieder geval eens ff kijken of ik er wat leuks van kan maken.

Ik heb voor de nood nog 25 Mb webruimte beschikbaar mocht het wat dat betreft niks worden dus, roep maar!

Back