ID-t vanaf 01-06-2003 landelijk te ontvangen

bambamstudio

Certified MoogPro
Eindelijk:

Van 1 Juni is ID-T radio gewoon via de ether te ontvangen.
Dit zijn de belangtijkste frequenties:

Zuid west nederland: 88.4
Gooi: 91.1
Zwolle eo: 93.6
Groningen / enschede: 93.7
Utrecht / Gelderland: 93.8
Zuid holand noord: 95.2
zo Brabant: 99.4
Noordholland / drente: 99.6

Hehe, eindelijk van de zomer lekker op het strand naar ID&T luisteren!

draaien die lui dan ooit iets dat ergens op lijkt? :r

ik hou het toch op internet radio denk ik (www.basementaudio.com enzovoorts).

maar goed, gefeliciteerd id&t (dot com) :biertje:

ja ben ook wel benieuwd naar de programmering.... zal hun site es checken... hopelijk is er ook ruimte voor de wat "obscuurdere" vormen van dance-muziek buiten trance en looptechno

Origineel geplaatst door bambamstudio
Persoonlijk denk ik dat ze wel meer de commercie op gaan zoeken nu.
Dat is wel jammer als dat zou gaan gebeuren

*nog* meer? wat krijgen we dan? BZN-house? ohnee dat is er al, dat heet trance ;)
maarre ff serieus...zijn er bepaalde wettelijke eisen aan de breedte/diepte van programmering als je een landelijke ether frequentie krijgt?

nee... je bent als commerciele zender vrij om te doen waar je zin in hebt voor zover ik weet. alleen als je subsidie krijgt (radio 1-4) moet je natuurlijk een "cultureel verantwoord" programma hebben, en nieuws etc.
en ID&T met subsidie is net zoiets als een dinosaurus met tafelmanieren.

ps. ik vond die reclame met die japanners van id&t trouwens wel erg gaaf! :yamaha:

Origineel geplaatst door olafmol
[B er bepaalde wettelijke eisen aan de breedte/diepte van programmering als je een landelijke ether frequentie krijgt? [/B]

ja, maar bij de verdeling van de freq. hebben ze al gekeken naar de format van het station zoals dat er Nu staat.
Ze mogen daar niet meer erg van afwijken.

Iets waardoor NoorzeeFM bijna hun vergunning op is verloren door te weinig nederlandse producties te draaien, om maar een voorbeeld te noemen.

Nu maar hopen en wachten dat ze ook eens die TV tak van de grond gaan krijgen. Dat zou ook wel gaaf zijn. Aanbod van dance op TV is helemaal belachelijk.

Eric

Origineel geplaatst door Auxillary
Nu maar hopen en wachten dat ze ook eens die TV tak van de grond gaan krijgen. Dat zou ook wel gaaf zijn. Aanbod van dance op TV is helemaal belachelijk.

Eric

wat wou je ermee op tv dan? de zoveelste DJ die net doet alsof ie met z'n mixer en 2 draaitafels muziek maakt? De zoveelste fluffy roze cowboy hoed met bijbehorend topje dat door moet gaan voor zangeres? mmmmm

Nou vroeger had je nog wel eens leuke TV programmas bij MTV. Chill Out Zone en Party Zone. Paar uur achter elkaar dance videos. Dus niet doorsnee TOP40 trance of zo, maar gewoon leuke dance TV, hehehe. Waar kan je bijvoorbeeld nog de videoclip van Tosca - Honey zien op TV? (Als je die nog nooit gezien hebt,... nou dan heb je echt iets gemist!!!!!!).
Ik bedoel met dance TV niet de usual repo´s over DJ´s en hun platenkoffertjes. Niks mis mee, kijk ook wel naar, maar ik wil eens iets meer gevarieerde muziek TV hebben, uhm... kijken.

Eric

Muziek is om te beluisteren, anders ga je maar naar de bios. ;)

ik vond mtv:new altijd wel leuk... draaide ze nog weles wat van plaid enzovoorts. misschien als je geluk heb doen ze dat op id&t tv ook. kunnen ze bbc world wat mij betreft wel mee vervangen :D

Origineel geplaatst door krz
Muziek is om te beluisteren, anders ga je maar naar de bios. ;)

Ach kijk wie er ook weer wat te zeiken heeft! :-(

Eric

Origineel geplaatst door slash
ik vond mtv:new altijd wel leuk... draaide ze nog weles wat van plaid enzovoorts.

Inderdaad ja. Beetje innovatieve muziek zo af en toe. Ik vrees echter dat de laatste tijd bij dit soort zenders alles wat onderscheidend is eruit gejast wordt. Jammer!

Eric

Back