• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop : Korg triton studio 61 keys incl. standaard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

speelmeester

Nieuwkomer
Te koop aangeboden : Korg triton studio 61 in zeer goede staat.

Inclusief CDRW 1 internal 8x CD-RW drive, 16 Mb ram uitbreiding voor sampling, 5 gigabyte harde schijf om programma's, eigen geluiden, samples en songs op te slaan, handleiding, cd met midi files en uiteraard het netsnoer.

In prima staat, het enige dat minder goed werkt is het tempo wieltje. Is verder geen probleem, je kunt ook de slider gebruiken, of ook nog de cursortoetsen.
Het is een bekende zwakke plek van Korg, ik heb contact gehad met de importeur Voerman uit Amersfoort hierover. Kan zo vervangen worden, alleen heb ik dat niet gedaan omdat ik hem wil verkopen.

Voor de rest is de triton studio echt in heel goede staat.
Helaas heb ik er niet veel op gespeeld omdat ik er niet aan toekom, hij heeft grotendeels afgedekt op zolder gestaan.
Ik heb hem in 2003 gekocht.

Het is een heel compleet apparaat, ongelooflijk warme klanken en vol geluid.
Er zit ook een aluminium standaard bij, voor 2 synths en daarboven of daarnaast nog een 'verdieping' voor bijv. een module.

Ik denk aan een richtprijs van 700 euro.

Attachments

• triton2.jpg
    triton2.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 184
  • triton1.jpg
    triton1.jpg
    58,1 KB · Bekeken: 153
  • 2011-09-19 12.20.49.jpg
    2011-09-19 12.20.49.jpg
    26,1 KB · Bekeken: 155
  • 2011-09-19 12.25.10.jpg
    2011-09-19 12.25.10.jpg