• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Firstman SQ-01

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Imipolex

switchboard operator
Te koop: Firstman SQ-01 sequence synth, monofone bass-sequencer, 4X4 banken van 64 noten, cv/gate in/out (geen midi!) vintage 1982. Ik heb nu een midi2cv dus die sequencer gebruik ik eigenlijk niet meer...

Attachments

• firsq0101sm.jpg
    firsq0101sm.jpg
    41,4 KB · Bekeken: 94
Wil je misschien ruilen met iets? Leuk bakkie volgens mij?

prijs? Ik heb er ooit 600 nederlandse guldens voor betaald... Nu zou ik er aan volslagen onbekenden 250 euro voor vragen, maar aan forumleden niet meer dan 200 Euri lijkt me. 'T is een mooi ding, maar is lastig te programmeren (zie mijn eerdere info-post hierover) Er zit geen handleiding bij, maar die maak ik wel.
Ruilen? Tja, zoals ik al zei heb ik nu een midi2cv (4xcv/gate) en ben ik een modulair aan het samenstellen, dus ik zoek VCO's, en andere leuke dingen... Een Korg poly 800 of zo. Houdt wel van 'waardeloze' retro-junk (heb bv. een Casio VZ10M en een Yamaha TX16W, dat soort spul)
Ik hoor het wel.

Hij lijkt me nu juist leuk om te gebruiken in een modular als digitale sequencer...

VCOs daar ben ik ook verslaafd aan, dus dan houdt het bij mij een beetje op. Succes met je modular. :)

Leek me een leuk voor de heb. Maar dan is 200 euro wat boven mijn budget.

Had stiekem gehoopt op de helft :D

Firstman SQ01

Firstman SQ01

Origineel geplaatst door Imipolex
prijs? Ik heb er ooit 600 nederlandse guldens voor betaald... Nu zou ik er aan volslagen onbekenden 250 euro voor vragen, maar aan forumleden niet meer dan 200 Euri lijkt me. 'T is een mooi ding, maar is lastig te programmeren (zie mijn eerdere info-post hierover) Er zit geen handleiding bij, maar die maak ik wel.
Ruilen? Tja, zoals ik al zei heb ik nu een midi2cv (4xcv/gate) en ben ik een modulair aan het samenstellen, dus ik zoek VCO's, en andere leuke dingen... Een Korg poly 800 of zo. Houdt wel van 'waardeloze' retro-junk (heb bv. een Casio VZ10M en een Yamaha TX16W, dat soort spul)
Ik hoor het wel.

Ik heb eventueel wel interesse erin voor 200 euro. Kan hij opgestuurd worden en in hoevere is hij moeilijk te programmeren (geef eens aan hoe het gaat).:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back