• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TOP SPUL MEGA SALE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Wegens streamlining en inkrimping de volgende topitems te koop:

SYNTHS:

DSI Prophet 08 PE rackmodule + Prophet 5 knobkit 1099e*
Yamaha MOTIF XS rack + Firewire/Mlan uitbreiding 1050e*
Yamaha FS1R 450e*
Roland Varios + D50 kaart combi 450e*
Roland M-VS1 Vintage synth module 175e*
Roland M-OC1 Ochestral module 125e*

Combiprijs: 3000e !! (incl kabels)

FX:

Line6 Echo Pro 350e per stuk, er zijn er 2
Line6 Verbzilla 125 p/s incl ac adapter, er zijn er 2 te koop
Synthoma Elkorus (de beste analoge chorus/ensemble die er te koop is nieuw) 400e
MAM Resonator3 125e

Combiprijs: 1250e! incl kabels

Koop het Synth + het FX pakket en krijg extra:
32U HE metalen rack, Samson Powerbrite Pro stroomverdeler, Koelingsfans, Bekabeling en een AMT8 Midi interface.....totaalprijs 4200 euro!!!

Drums:

Roland Handsonic HPD15 500e*
Roland R8M 75e*
Roland TR606 volledig AS gemodificeerd (midi/tonal etc, needs tuneup) 499e
Roland TR808 Midified (geen internal seq meer, als geluidsmodule dus) 799e
Icon Systems DSM200 2 kanaal analogedrumsynth 150e
Novation DStation (de zilveren dus) Ik heb er 2. 200e *
Vermona DRM1 MK3 400e*

Combiprijs= 2000e exclusief HPD15 2400e incl. alle bekabeling er gratis bij

Combiprijs+speciaal : 2500e exclusief HPD15 komt dan incl 21U HE metalen rack, AMT8 Midi interface, stroom voorziening en Roland M480 rackmixer en bekabeling

MIXING en RECORDING:

Roland M480 rackmixer 375e
Terratec Sine SLM 162 100e
MOTU 24I 400e
MOTU 24IO (new refurbished units 3 verkrijgbaar) 600e p/s

Het is de bedoeling om het als een pakket te verkopen, je krijgt dan ook een fikse korting bij het gehele pakket, je kan dan de spullen die je zelf niet nodig hebt doorverkopen. Ik heb daar geen zin en tijd voor. Ik heb er prijzen achtergezet die m.i. marktconform zijn.

Alles met * is per direct te koop, de spullen zonder * gaan pas weg als de rest voor een groot deel weg is. Dus om 100 PBs te voorkomen, nee de TR808 gaat niet los/apart weg.

Spullen zijn ZGAN en goed onderhouden en mee omgegaan

Het geheel zit nu in 2 verrijdbare zware metalen 19" (21U HE en 32U HE) racks met koelingfans en stroomcondtioners/verdelers etc er allemaal bij.

Geen ruil behalve: Korg Kronos 61 en/of MOTIF XF6

Diverse PBS beantwoord....

Drumset is besproken

Mixer is gereserveerd

FS1R is een kandidaat voor (maar wacht even combikopers af)
1 xEcho Pro is een kandidaat voor (zie boven)

Reken maar eventjes uit mensen wat een goede prijs je krijgt bij een combiset....Je kan er 1 of 2 toestellen voor je zelf houden, de rest doorverkopen en dan heb je die 1 of 2 voor nikszelf..jatog

Ik heb er jaren over gedaan om bijv die synths bij elkaar te zoeken. Een grote range aan synthesevormen:
LA, DX, Subtractief, Polyanaloog etc En dat allemaal in een zeer compacte vorm met hoge geluidskwaliteit.

zelfde geld voor de efx,zijn er niet veel, maar wel heel erg goed.

Ik wacht nog een aantal dagen af voordat het los in de verkoop gaat.

Ow behalve een Kronos/XF6 mag er ook een Jupiter80 als inruil worden aangeboden :P
Hier en daar wat geld bijleggen kan als je maar 1 of 2 dingen leuk vind in delijst.

Drumset is verkocht!! Kleine aanpassingen aan de rest van de spullen.

Blijft over:

SYNTHS:

DSI Prophet 08 PE rackmodule + Prophet 5 knobkit 1050*
Yamaha MOTIF XS rack + Firewire/Mlan uitbreiding 999e*
Yamaha FS1R 450e*
Roland Varios + D50 kaart combi 450e*
Roland M-VS1 Vintage synth module 175e*
Roland M-OC1 Ochestral module 125e*

Combiprijs: 3000e !! (incl kabels)

FX:
Synthoma Elkorus (de beste analoge chorus/ensemble die er te koop is nieuw) 425e
MAM Resonator3 125e

Combiprijs: 1250e! incl kabels

Koop het Synth + het FX pakket en krijg extra:
32U HE metalen rack, Samson Powerbrite Pro stroomverdeler, Koelingsfans, Bekabeling en een AMT8 Midi interface.....totaalprijs 4200 euro!!!

Drums:

MIXING en RECORDING:
Roland M480 rackmixer 375e*
MOTU 24I 400e*

-De MOTU 24I is nu per direct beschikbaar. Compatible met elk MOTU PCI 323/424 systeem. 24 Inputs op jack, 1 stereo output out jack en een spdif IO. Werkt 100%

Doordat de drumspullen verkocht zijn en het rack waar het inzat niet is er nog over:
Emagic AMT8 - 150 euro
werkt 100% (nog steeds de beste 8x8 midiinterface voor logic vanwege de Active Midi Transmission Protocol wat Logic nog onder de motorkap ondersteunt.....lekker weinig midi-jitter met deze jongens

Het rack (samson) 21 U HE voor......50 euro voor de ophaler!!!Ik zit in Hardinxveld en heb er geen haast mee. Eventueel voeding verdeler erbij (10 x aansluiting 19" met 10A fuse per stekker) 25 euro

De Roland M480 Rackmixer komt door de verkoop van de drumspullen ook vrij voor de losse verkoop. Hier was al wat interesse voor. Deze mensen gaan nu een PB ontvangen. Als er nog meer liefhebbers zijn schroom niet...

Motif XS rack +Mlan/FW is niet meer beschikbaar

rest van de synths te samen voor 2000e!

Als er nog mensen Jacksnakes of MIDI kabels nodig hebben: Ik heb er vollop over.

3/6/10mtr snakes, waaronder een aantal excallibur snakes (zware jongens)
Ik heb ook bergen 6mtr kabels met haakse jacks aan beide zijden..
Wat gebalanceerd spul, XLR to jack etc..

TEAB alleen op te halen, het gewicht en volume maakt het niet rendabel dit te gaan versturen. Ze liggen in Hardinxveld-Giessendam. MIDI kabels / FireWire en USB ook zat over.

SYNTHS:
DSI Prophet 08 PE rackmodule + Prophet 5 knobkit 1050
Yamaha FS1R 450e
Roland Varios + D50 kaart combi 450e
Roland M-VS1 Vintage synth module 175e
Roland M-OC1 Ochestral module 125e

Combiprijs: 2000e !! (incl kabels)

FX:
Synthoma Elkorus (de beste analoge chorus/ensemble die er te koop is nieuw) 425e
MAM Resonator3 125e
Digitech Distortion Factory DF-7 - Alle vintage en klassieke disto's in een pedal, erg goed met 3 band eq en stereo output en cab-sim on/off incl AC adapter 99e

Combiprijs: 1299e! incl kabels (verhoogd, tzijn gewoon mooie goede spullen en dan heb je al 300 korting, lljkt me genoeg op een prijs van 1600 samen)

Drums:

MIXING en RECORDING:
Roland M480 rackmixer 375e*
MOTU 24I 400e*
Emagic AMT8 - 150euro
Samsonrack 21U - 50 euro voor de afhaler
Voedingsverdeler 19" 2U HE 10 x 10A stopcontact 25e

aanpassing:

Er vervallen een aantal items, daar is genoeg vraag naar, maar dat zijn nou net de spullen die ik zelf het liefst als laatste verkoop. Dat zal je altijd zien natuurlijk. De bedoeling is/was om per blok alles weg te doen en dan te vervangen door een paar goede workstations en de rest met mijn modular te doen qua fx etc.

Aangezien dat niet lukt zo te zien (alhoewel een Motif XF7 heb ik er al aan overgehouden in ieder geval :P ) gaat de rest los weg. Als de losse items nu verkocht worden, dan gaan de overige, nu teruggetrokken, items ook weer de verkoop in.

SYNTHS:
Roland Varios + D50 kaart combi 475e
Roland M-VS1 Vintage synth module 175e
Roland M-OC1 Ochestral module 125e

Combiprijs: 650e

FX:
MAM Resonator3 125e
Digitech Distortion Factory DF-7 - Alle vintage en klassieke disto's in een pedal, erg goed met 3 band eq en stereo output en cab-sim on/off incl AC adapter 99e

Drums:
Roland Handsonic HPD15 499e

MIXING en RECORDING:
Roland M480 rackmixer 399
MOTU 24I 400e
MOTU 24IO (new refurbished units 2 verkrijgbaar) 750e p/s alle2 voor 1400e
Emagic AMT8 - 150euro
Samsonrack 21U - 75 euro voor de afhaler
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
(TEAB alleen op te halen, het gewicht en volume maakt het niet rendabel dit te gaan versturen. Ze liggen in Hardinxveld-Giessendam. MIDI kabels / FireWire en USB ook zat over.)

Kleine aanpassingen in de prijzen en aangeboden spullen.

SYNTHS:
Roland Varios + D50 kaart combi 475e
Roland M-VS1 Vintage synth module 150e
Roland M-OC1 Ochestral module 100e

(650eu voor alle 3)

FX:
MAM Resonator3 125e
Digitech Distortion Factory DF-7 - 99e

(825e voor de hele stapel fx, eventueel 2 x Line6 echo pros erbij voor in totaal 1500e!)

Drums:

MIXING en RECORDING:
Roland M480 rackmixer 399 (zie je echt niet vaak dus meer he, ik heb er zelf een jaar naar gezocht)
MOTU 24I 399e
MOTU 24IO (new refurbished units 2 verkrijgbaar) 700e p/s alle2 voor 1350e
Emagic AMT8 - 125euro
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geef een lijstje door wat je percies wilt hebben en wat je ervoor over hebt.(TEAB alleen op te halen, het gewicht en volume maakt het niet rendabel dit te gaan versturen. Ze liggen in Hardinxveld-Giessendam. MIDI kabels / FireWire en USB ook zat over.)

Ik kan verzenden of je kan het ophalen, maaakt mij niet uit. Sommige items die groot en zwaar zijn enkel ophalen, maar dat staat erbij dan

Weet je wat, ik hou lekker die synths en fx, veels te mooi spul om voor een paar meijers weg te doen, ik zou er alleen maar spijt van krijgen denk ik :P Het is namelijk een enorme bang for the buck voor een stel super compacte maar erg stevige synths jatog.

Dit is een van de laatste bumps BTW, ik ga er niet 2 jaar mee leuren en ik ga er ook niets meer vanaf doen, daarop wachten heeft ook geen zin.

Spul werkt allemaal 100%

Dit is nog wel te koop (voorlopig)

Drums:

MIXING en RECORDING:
Roland M480 rackmixer 399 (zie je echt niet vaak dus meer he, ik heb er zelf een jaar naar gezocht)
MOTU 24I 399e
MOTU 24IO (new refurbished units 2 verkrijgbaar) 700e p/s alle2 voor 1350e
Emagic AMT8 - 125euro
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geef een lijstje door wat je percies wilt hebben en wat je ervoor over hebt.(TEAB alleen op te halen, het gewicht en volume maakt het niet rendabel dit te gaan versturen. Ze liggen in Hardinxveld-Giessendam. MIDI kabels / FireWire en USB ook zat over.)

Ik kan verzenden of je kan het ophalen, maaakt mij niet uit. Sommige items die groot en zwaar zijn enkel ophalen, maar dat staat erbij dan

Rack wordt donderdag opgehaald.

Rest ga ik wel op marktplaats.nl ofzo verkopen..... :gaap:

Die kabels ga ik gewoon lekker bij het grof vuil pleuren, zijn maar 10 zakken vol ofzo...gratis voor de zwervers dan maar....( en nee geen interesse nu in verkoop ervan, kost me allemaal veels te veel tijd voor een paar centen)

Veel plezier verder bij het wegsoppen over ouwe gare overjarige roest/ruisbakken :D

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back