• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

High-end gear (Bricasti, Manley, API, etc)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Omdat ik gewoon te weinig tijd heb voor mijn hobby, heb ik besloten mijn outboard gear te verkopen. Alles is tussen de 6 maanden en 2 jaar oud, in perfecte staat, zowel technisch als optisch, en weinig gebruikt.

Manley Massive Passive, legendarische buizen EQ, met extra set buizen: 3500 euro
Manley Vari-Mu buizen compressor, met side chain HP filter en stereo link optie: 3000 euro
Bricasti M7 stereo reverb processor, met V2 algo's geïnstalleerd: 2750 euro
Api 2500 bus compressor: 1750 euro
Api 5500 dual EQ: 1750 euro
Chandler Limited TG2 twee kanaals mic preamp met voeding: 1500 euro
Chandler Limited universal mix control, ideaal voor parallelle compressie etc, wordt niet meer gefabriceerd, voeding moet je er zelf bij aanschaffen (ik gebruikte dezelfde voeding voor de TG2 en de UMC): 800 euro
Cranesong HEDD 192: 2400 euro
Empirical Labs FATSO: 1500 euro
Dangerous D-Box summing amplifier en monitor controller, komt met Zaolla silverline D25 breakout kabel (aan te sluiten op bijvoorbeeld outputs van een Apogee Ensemble): 800 euro

En omdat dit synthforum is, heb ik nog een Moog slim phatty zo goed als nieuw voor 500 euro in de aanbieding.

Tot slot nog een plugin bundel, de Lexicon PCM Native Total bundel, voor 1000 euro plus iLok transfer fee.

De Slim Phatty is verkocht aan een sympathiek forumlid.

Veel interesse voor de rest maar nog niets concreet. Ik krijg behoorlijk wat vragen over BTW. Ik ben particulier en heb zelf alles met BTW aangeschaft. Daarom kan ik helaas geen BTW in mindering brengen op de vraagprijs. Maar een interessant bod uitbrengen kan natuurlijk altijd ;)

De API 2500 heeft een nieuw baasje gevonden :doei: Het was moeilijk om afscheid te nemen, maar het maakt veel goed als je ziet dat de nieuwe eigenaar hem met net zoveel zorg en liefde gaat gebruiken.

De FATSO is gereserveerd

De rest is er nog en ik sta open voor redelijke biedingen.

Groeten,

Jack

De API 5500 EQ en de FATSO zijn :verkoght: en ik ben blij dat ze beide op een goed plek terecht zijn gekomen.

Nog te koop:

Manley Massive Passive, legendarische buizen EQ, met extra set buizen: 3250 euro

Manley Vari-Mu buizen compressor, met side chain HP filter en stereo link optie: 2750 euro

Bricasti M7 stereo reverb processor, met V2 algo's geïnstalleerd: 2750 euro

Chandler Limited TG2 twee kanaals mic preamp met voeding: 1500 euro

Chandler Limited universal mix control, ideaal voor parallelle compressie etc, wordt niet meer gefabriceerd, voeding moet je er zelf bij aanschaffen (ik gebruikte dezelfde voeding voor de TG2 en de UMC): 800 euro

Cranesong HEDD 192: 2400 euro

Dangerous D-Box summing amplifier en monitor controller, komt met Zaolla silverline D25 breakout kabel (aan te sluiten op bijvoorbeeld outputs van een Apogee Ensemble): 800 euro

Lexicon PCM Native Total bundel, voor 1000 euro plus iLok transfer fee.

Groeten,

Jack

Fotootje van de Manleys en Chandlers. Ik heb ze voor de fotosessie even op elkaar gestapeld, als ze aan staan zijn ze netjes van elkaar gescheiden zodat een en ander niet te heet wordt (de Vari-Mu wordt zo heet dat in de gebruiksaanwijzing wordt geadviseerd om de pizza op een bordje te leggen als je deze op de Vari-Mu wilt opwarmen, anders druipt de tomatensaus er in :P)

dsc5519x.jpg

Sorry, ging iets niet goed met foto, hopelijk nu beter.

Hogere resolutie valt te bekijken op: imageshack.us/f/98/dsc5519x.jpg/

DSC_5519.jpg

De Manley Massive Passive is verkocht.

Bijgaande nog een fotootje van de Bricasti M7 en de Cranesong HEDD192

DSC_5528.jpg

Prijsverlaging voor de Vari-Mu van Manley: 2750 euro. Hij is nu net een jaar oud. Staat nu ook op Marktplaats, samen met de Chandlers.

De D-Box is verkocht!

Als iemand de Chandler TG-2 en Universal Mix Control samen wil hebben, dan mag het setje weg voor 2000 euro.

De Manley Vari-Mu mag weg voor 2500 euro.

Ik begin te twijfelen of ik de Bricasti M7 wel wil weg doen...

Van de HEDD 192 heb ik de originele factuur (december 2010), die kan ik er bij geven. Voor de Vari-Mu kan ik de factuur ook wel vinden.

HEDD 192 van Cranesong is :verkoght:

Chandler TG-2 is gereserveerd.

Universal Mix Control mag weg voor 500, je moet er zelf een PSU-1 bij aanschaffen (220 euro bij Thomann), voedingskabel twv 40 euro krijg je van mij.

Bricasti M7 mag toch weg

Groeten,

Jack

Chandler TG-2 is :verkoght:

Bricasti M7 is gereserveerd

De Chandler Universal Mix Control mag weg voor 500 euro, dat is echt een buitenkansje voor de liefhebber!!! Zoals ik aangaf moet je er wel een PSU-1 van 220 euro bij aanschaffen, speciale voedingskabel krijg je van mij.

Tja, en de Vari-Mu van Manley, ik begrijp niet waarom hij zo weinig aandacht krijgt. Hij doet wonderen op de mix bus, ook voor electro en synth-intensieve muziek.

Greetz,

Jack

De Bricasti is :verkoght:

De Vari-Mu heb ik nu ook op Ebay gezet met een minimum bod van 2000 euro. Als iemand hier hem voor dat bedrag wil hebben dan haal ik hem van Ebay af.

De vari-mu is :verkoght:

Blijft als enige over de Chandler Limited Universal Mix Control. Niet meer in productie, vol met trannies, geeft een lekker analoog randje! Wil echt niemand hem?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back