Minimoog,Synthi A

Status
Please reply by conversation.

ano040425-3

Gedeactiveerd account
in de ban
Minimoog (originele) perfecte staat ,latere vco board.

Synthi A, originele,mooie staat (geen mods)

Cash waiting

Ik heb snel enkele reacties gehad op mijn zoekertje voor een synthi

Juist even melden,indien er nog zouden zijn meteen vraagprijs vermelden
dan kan een eventuele aankoop snel beslissend worden met een ja of neen.

Hartelijk dank.

Bump.

Geen VCS3 voorstellen aub,ik zoek enkel synthi A

en zeker niet gemodificeerd,toestellen zijn minder waard dan.

word je ook zo gek van al die mensen die je een vcs3 aanbieden? ;)

denk je echt dat modificaties een synthi minder waard maken? waarom dan? de meeste modificaties werden door EMS geadviseerd en zelfs toentertijd (deels) al uitgevoerd, zelfs de zichtbare.

volgens mij zijn zelfs puristen gecharmeerd van de meest voorkomende synthi mods.

je moet ze wel laten modificeren, als je er fatsoenlijk op wilt spelen, althans meer dan bliepblop , of ernaar kijken in een vitriene kastje.
zaken als stabilisering, envelopinverten, filterunslew, sync etc, allemaal een verrijking van het instrument, mits goed uitgevoerd natuurlijk.
maar ja ieder z'n meug.
en over de prijs: onder de 5000 wordt het hoe dan ook heel goed zoeken.

nou ja, jij maakt nog een uniek plexiglazen huisje ervoor, da's beter dan zo'n ikea-vitrinekast .
je zlt wel goed basloopjesjes kunnen genereren, met die 2 linkerhanden bedoel ik , reuze handig !

denk je echt dat modificaties een synthi minder waard maken? waarom dan? de meeste modificaties werden door EMS geadviseerd en zelfs toentertijd (deels) al uitgevoerd, zelfs de zichtbare.
volgens mij zijn zelfs puristen gecharmeerd van de meest voorkomende synthi mods.

Als ik een Synthi zal kopen, dan het liefst een gemodificeerde......van wat ik er van begrijp worden ze er alleen maar beter van in prestatie.

en de synthi dan ?

proficiat met de mini trouwens !

@Sunny pedaal

Je hoeft je VCS3 of Synthi helemaal niet te modificieren om er noten te kunnen op spelen.
Ik denk dat alleen mensen zonder EMS synth dit denken.
Het beste om je synthi te besturen is volgens mij met een midi module van http://www.synthi.co.uk/

modificeren betekend ook zorgen voor een stabielere tuning en bv het mogelijk maken dat de 3de osc ook mee kan doen in het spel.

het opheffen naar keuze van de" slewing/ portamento" van de filter.
een 18db filter keuze

de mogelijkheid van het inverten van de eg
sync implementeren

de tolerantie van de pins verminderen/ ze nauwkeuriger maken door betere weerstandjes erin te zetten.

tja het is allemaal modificeren. maar of hij daar nou minder waard van wordt ?

Status
Please reply by conversation.
Back