Logic Freeze functie kwijt

Synthurion

Ouwe rot
Misschien weet een Logic gebruiker hier op het forum het antwoord op het volgende probleem:

Ik heb Logic Studio onlangs opnieuw geïnstalleerd maar zo schets mijn verbazing ben ik de freeze functie kwijt en kan ook nergens vinden waar je deze functie weer actief kan maken, weet iemand hoe ik deze weer actief kan krijgen binnen Logic?

Alvast bedankt :)

bovenin de arrange:

view/configure track header

Thanks!! :okdan:

Dit had ik zonder je hulp echt niet gevonden en weer wat erbij geleerd :geslaagd:
Wel vreemd dat hij deze instelling niet gewoon meegenomen heeft wat Logic bij eerdere installaties wel altijd gedaan heeft? In elk geval ik kan weer verder TOP! :biertje:

geen dank.

ben je zwaar softwarematig bezig of heb je een oude machine? Ik gebruik de freeze eigenlijk nooit meer.

ik ben de inserts kwijt geraakt in de inspector ?+(
De inserts heb ik nog wel in de mixer, maar in de inspector is handiger.
Ben al twee dagen aan het zoeken in de manual , maar ben er nog niet uit,

rechts klikken op de track in de inspector

Cult ik draai vrijwel afgezien van twee externe synths en een drumstation uitsluitend software en ook nog eens zware zooi maar m'n dik opgepompte Mac-mini kan het aardig aan, maar helemaal ontkom ik er niet aan om de freeze functie te gebruiken nee.

goed om te horen dat de mac-mini het allemaal trekt. Mijn 2008 core2duo macbookpro is bijna aan vervanging toe en de mini is wel een kandidaat.

Ja en de huidige generatie MM zou helemaal geen probleem moeten zijn, die van mijn is een late 2009 versie.

Back