Major League III =>D'nB!! 31/5/03 :013

Zoidsity

Go with the flow..
Voor degenen die 't nog niet weten:

Virus Stage I: Mainstage (The Choice): DJ Ed Rush (Virus, UK) + DJ Optical (Virus, UK) + DJ Matrix (Virus, UK) + DJ Dreazz (Triple Vision, NL) + MC Rhymetyme (Virus, UK)
Virus Stage II: Groovy Rolling Party (Kleine Zaal): DJ's M.S.C. & D-Virus (Subtronics, NL) + DJ Wontime (Riotsquad, BE) +
DJ Sonic (Virus/Spacer, UK) + DJ Silver (Virus, UK) + (host) MC Dart

Fokuz Stage III: Atmospheric Room (Bat Cave): DJ's Drum origins (Fokuz, NL) + DJ J Layz (Goodlooking, Fokuz, UK) + DJ La Roque (Goodlooking, Fokuz, Dfunkd, UK) + DJ Pete Rann (Goodlooking, Fokuz, UK) + (host) MC Proskript

vvk rond de 17 euro
(http://www.013web.nl)
:{
:dj:

vvk = 16 euro + 3,20 euro servicekosten!! da's toch niet NORMAAL meer!! :(

omdat iedereen tegenwoordig feessies wil met minstens 20 bigname DJ's die allemaal een setje afraggen van 2 uur... man ik wil zo graag weer de tijden zien herleven van gewoon 1 of 2 goede DJ's op een avond die echt helemaal diep in de muziek kunnen gaan..... bv bij de paradisco avonden geven ze de gast-DJ's ook altijd lekker veel ruimte, dat werkt allemaal veel beter.... hopelijk brengen technieken als Finalscratch en traktor ed weer de mogelijkheid dat DJ's meer platen dan 1 koffertje mee kunnen nemen en draaien....

nog ff janken, dit las ik net in een review over de diesel-U music dance event:

"Mc Prime pakte zijn microfoon en gaf al mc’end het ‘startschot’ voor de eerste deelneemster van de avond: dj Ginger. Het duurde wat lang voor ze haar eerste plaat erin had gemixt. Maar haar dansbare platen vielen meteen goed bij het publiek. Haar sterke punten waren haar presentatie, ze zag er goed uit, speelde met het publiek en dat sloeg aan. "

hier moet ik toch echt van janken..... =(

sssssja...
Ik had 't eigenlijk over de servicekosten, maar goed..

Origineel geplaatst door Shivah
ik mis de tijd wel dat een dj vanalles door elkaar draaide:((behalve hardrock)
das toch veel leuker?

mmm..depends..... op een gegeven moment was die "eclectische" stroming hier in utrecht wel wat doorgeslagen, dat er compleet geen lijn meer in de DJ set te vinden was...dat trek ik dan weer slecht..... maar als een DJ alleen maar goeie platen draait dan mag ie van mij best wel eclectisch draaien ja ;)

zo was ik tijdje geleden in Adam om te draaien met Rodger, een vriend van me, en toen hebben we ook echt van alles gedraaid, oude funkrock ,(vocale) house, electro, disco, funk etc.... en dat was echt leuk, mensen gingen er ook helemaal van uit hun dak..... ik denk wel dat het alleen werkt bij een bepaald publiek, vaak wat ouder en mensen die meer de muziek op waarde weten te schatten ipv op hype afgaan... en je moet natuurlijk een lijn in je set bouwen.... er moet wel een idee achterzitten waardoor de overgangen van het ene naar het andere genre logisch klinken

Deze keer vind ik het te ver weg! Er rijdt ook een speciale bus van Rotterdam via Utrecht naar 013 voor de junglisten uit de rest van het land, maar dan moet je iets van 12 euro extra voor betalen... :doei:

Ik ben de andere keren wel geweest, het is zekers leuk. Ed Rush zou al bij editie 1 draaien, maar toen kwam hij er toevallig achter dat het samenviel met zijn huwelijk... :confused: Prioriteiten he... :kont: Veel plezier!

Back