Leuke Korg verzameling

Ik vind die lowrider, het rare robotje en dat vintage design hi-fi ding minstens zo interessant. Mooie verzameling curiosa :D

Dat bod vind ik aardig reëel. Ruilen tegen een Arp 2600 dan mag die flink bij leggen.

Attachments

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    66,8 KB · Bekeken: 88
Ik zou er nog steeds wel een MS-50 bij willen hebben.....en een SQ-10 :luv:

ja die ms50 zou ik wel naast de ms20 willen hebben staan. is wel een hele uitbreiding.

Vet :)

Ik snap alleen niet dat hij wil ruilen tegen een ARP 2600.
We weten allemaal dat die Korgjes veel dikker klinken dan een 2600 toch?
:P

MS50 voor naast de MS20 is inderdaad een fijne aanvulling.
Eigenlijk is het zowiezo erg leuk om de hele set bij elkaar te zetten.
Vind ik dan..

Het zijn gewoon superleuke bakken, met al hun beperkingen erbij. Ik heb zelf al jarenlang de MS-20, MS-50 en SQ-10, maar het lijkt mij erg gaaf dit uit te breiden met nog een MS-50 en SQ-10 erbij. En dit dan in te bouwen in een mooi rack, uiteraard zonder beschadiging of verandering aan de Korgjes zelf. Als ik meer tijd en geld had zou ik daar een mooi project van maken!

En oh ja, dan ook nog een MS-02 er misschien bij. Met de MS-50 kan je qua aansturing op zich een prima vertaalslag maken naar andere systemen, maar ik gebruik de modules natuurlijk liever voor soundprocessing.

Ach, het blijft toch heerlijk om te fantaseren :)

voor belachelijke prijzen ook.

ja hehe die gast denkt ook al m korkie de deur uit ...kmoet een new autoo;-] 4k ..vonk nie egt re eel asje ..eerlijk bent
ms50 a1500 en ms 20 a 1250 en de vocoder ? a 1250

zitje al aan 4000 die robot en motor zijn zekers cadeau

Het valt mij op dat veel handelaren niet verder komen dan de standaard Juno 6/60/106 Korg Ms en SH-101/tb 303 "vintage" dingen....zoek eens een keer iets leuks of zo...ipv de Opel kadetjes van de synthesizer wereld..

ja hehe die gast denkt ook al m korkie de deur uit ...kmoet een new autoo;-] 4k ..vonk nie egt re eel asje ..eerlijk bent
ms50 a1500 en ms 20 a 1250 en de vocoder ? a 1250

zitje al aan 4000 die robot en motor zijn zekers cadeau

RONDRIAANS

NIET TE LEZEN

MS 50 1500 gaat nergens over. Voor een in zeer nette staat 1150 max
MS20 mint met manuals 1250 voor 1100 ben je hem zo kwijt
Vocoder 850 ?? Je ziet ze minder als MS20. Het is niet echt een super Vocoder. Heb er geen gehad, volgens de wandel gangen.

Back