• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Clavia Nord Rack 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Hoi,

Wegens aanschaf SE1(X) te koop:

Clavia Nord rack 2 - 400 euro

Ziet eruit als nieuw en zo voelen de knoppen ook. Het rode scheurijzer van Clavia wat dwars door je mix heen snijdt. Heerlijke eenvoudige bediening, klinkt als een huis. Inclusief de rackbeugeltjes, de manual heb ik geloof ik niet meer maar is hier te downloaden.

Heel klein minpuntje: bij audio output A is een klein stukje plastic van de plughouder afgebroken. Dit heeft absoluut GEEN invloed op het geluid en de plug zit verder prima stevig maar ik wil het wel even gezegd hebben.

Te beluisteren, bevoelen en beruiken vlak bij A'dam of ik stuur hem perfect ingepakt verzekerd naar je toe nadat ik je betaling per bank heb mogen ontvangen (geen extra kosten, ik heb een aardige werkgever).

Eventueel ruil SE1X (bijbetaling van mijn kant uiteraard) mogelijk, verder geen interesse in ruil en cash only please.

KECLIA0009-7555ba7.jpg

weeeeeekendschopje :) Wel wat twijfelaars en spaarders maar nog niemand die de knoop heeft doorgehakt dus hij is er nog :)

Misschien dat een speciaal Synthforum matsprijsje kan helpen?

370 euro incl. eventuele verzending

:)

Even snel wat plaatjes geschoten met een iPhone :)

Attachments

• IMG_0311.jpg
    IMG_0311.jpg
    71,1 KB · Bekeken: 88
  • IMG_0312.jpg
    IMG_0312.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 100
  • IMG_0313.jpg
    IMG_0313.jpg
    72,3 KB · Bekeken: 91
  • IMG_0316.jpg
    IMG_0316.jpg
    65,1 KB · Bekeken: 88
  • IMG_0315.jpg
    IMG_0315.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 90
Jemig, kredietcrisis of zo? :P Ik heb geloof ik al 3x in m'n leven een Nord Rack verkocht en dat ging een stuk rapper. Nou vooruit dan maar:

330 eurotjes incl. perfect ingepakte verzending NL/BE

Op marktplaats inmiddels een bod van 325 euro. Eventueel nog een SF'er die ik voor die prijs er een plezier mee doe (eventueel incl. perfect ingepakte verzending dus?)?

:frons: Grrr marktplaats pipo laat niets van zich horen.

Goed dan, iets meer haast nu vanwege een Prophet 08 op het oog :P Dus vandaar een retegoeie prijs van 300 euro evt. incl. verzending. Niet meer afdingen please, ik smijt 'm nog liever stuk dan dat 'ie voor minder weggaat ;)

Hier nog wat betere foto's...

Attachments

• DSC_0006.jpg
    DSC_0006.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 95
  • DSC_0007.jpg
    DSC_0007.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 87
  • DSC_0008.jpg
    DSC_0008.jpg
    56,7 KB · Bekeken: 86
  • DSC_0009.jpg