• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha StagePas 300: mobiel PA systeem

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mvaneijk

Nieuwkomer
In de verkoop mijn Yamaha StagePas 300 systeem. 2 jaartjes oud en zeer weinig gebruikt. Nieuw gekocht voor €499, dit is nog steeds de huidige winkelprijs.

Mijn richtprijs is €350, gaarne even een pm sturen als je interesse hebt.

Gekocht als monitor systeem, maar wordt door mij veel te weinig gebruikt en daarom in de verkoop.
Conditie: In zeer goede staat: paar lichte krasjes, alleen zichtbaar als je met je neus er bovenop zit.

Specificaties:
- dubbele 150W versterkermodule
- 8-kanaals mixer met monitor en record uitgangen
- ingebouwde limiter, 2-bands kanaal EQ en SPX digitale reverb
- hoog vermogen 8" 2-weg passieve luidsprekers
- muziek / spraak schakelaar optimaliseert de systeeminstellingen voor heldere spraak
- XLR en jack ingangen op de mono kanalen, jack en RCA ingangen op de stereo kanalen
- mic/line schakelaar
- auto limiter voorkomt schade door te hoog volume aan luidsprekers en versterker
- LED output level meter
- inclusief luidsprekerkabels (2x 5meter)

YdFhS19cIRYKaezLoyre+w==.jpg

7bSwAEpSWA7WZW2VCosmGQ==.jpg

Linkie naar Marktplaats.nl: http://link.marktplaats.nl/482959028

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back