tb303 voor 349 euro (ebay en nog een kleine 3 uur)

Die tb is niet is super staat.Als je wint zou ik zeggen dat ze de psu mogen houden ;)

Goodevening..........

Ik vind dit toch wel erg interessant maar kweet ook dat de powersuply niet overeenkomt met die zoals wij die kennen.
Dus dan moet je met een trafo gaan zitten kutten denk ik...........
En ook komt de invoerbelasting nog even om de hoek kijken, kweet niet of jullie hier ervaring mee hebben?

volgens mij is dit niet zo interssant voor ons dutchboys.......
tis wel klote want de prijs is niet verkeerd....

heeft ie niet een externe voeding?
dan kan daar dus iedere adaptor op die 9 Volt gelijktstroom levert.
Heb je dus niets meer te maken met verschil in spanning en frequentie.

Het wordt een heel ander verhaal als de voeding ingebouwd zit. Dan kun je er een transformator tussen zetten maar volgens mij hou je dan wel het frequentie verschil (60 Hz in de USA en 50 Hz hiero).

Hij heeft een 9v ac adapter. Dus volgens jou moet dit dan geen probleem zijn?

en die belasting, weet je daar iets over?

thanx alvast!

Dus je kan ook zeggen dat tie 100 dollar koste? Hoe bewijs je dat dan?

9 Volts AC?
kijk DC is overal hetzelfde, AC dus niet. Die 'Alternating Current' in de US wisselt met 60 Hertz. En hiero doet ie dat met 50 Hertz.

Dus als je het van mij laat afhangen :)
Loopt het ding op 9 Volt DC dan zie ik geen probleem.

Hmmm, das ist schade zeg.......

dat dag ik al......

Hartelijk bedankt voor de info!

laters

Ik zie net dat tie zelfs op 4 anderhalf volt batterijen werkt.....

Gewoon laten verschepen als 'sample product' of zoiets...dan betaal je helemaal geen invoer...zo heb ik tenminste spullen uit China/Hongkong hierheen laten sturen...

Hee poly doe het op de M* style voor dat je binnen hebt gooi je van te voren op ebay :z

Er is weinig getweak zo te zien. De schaalverdeling van de knoppen is nog helemaal intact.

Trouwens lage prijzen op Ebay zeggen echt niks. In de laatst minuten gebeurd er meestal het meeste.

Mijn 606 is ook behoorlijk gebruikt maar 0,0 streepjes weg 8) zag de bui al hangen toen ik hem net had altijd m,n vingers van de kap afgehouden met draaien. :biertje:

Back