Nicolas 2000
It's a household name
Enkele jaren geleden zag ik op een rommelmarkt een Crumar Performer, maar aangezien ik toen op 12m² en geen budget leefde, moest ik hem ondanks zijn 40 eurootjes laten staan.
Maar goed, ondertussen ben ik heel wat ruimer behuisd en heb ik een hobbybudget, dus kan ik dat trauma wegwerken door maar eens een Performer te zoeken. 
Dus als je een Crumar Performer hebt staan, laat je het maar weten! Mits de prijs er naar is maakt een mindere uiterlijke staat me niet uit, als hij technisch maar helemaal werkt zoals het hoort. De prijs komen we wel uit (40€ mag natuurlijk nog steeds
).
Als iemand een Solina String Ensemble zou hebben staan, het mono model zonder lampjes in de knoppen en met een ensemble effect aan/uit switch rechts, dan heb ik daar ook interesse in. Uiterlijke staat weerom niet van groot belang.
Maar goed, ondertussen ben ik heel wat ruimer behuisd en heb ik een hobbybudget, dus kan ik dat trauma wegwerken door maar eens een Performer te zoeken. 
Dus als je een Crumar Performer hebt staan, laat je het maar weten! Mits de prijs er naar is maakt een mindere uiterlijke staat me niet uit, als hij technisch maar helemaal werkt zoals het hoort. De prijs komen we wel uit (40€ mag natuurlijk nog steeds
).Als iemand een Solina String Ensemble zou hebben staan, het mono model zonder lampjes in de knoppen en met een ensemble effect aan/uit switch rechts, dan heb ik daar ook interesse in. Uiterlijke staat weerom niet van groot belang.