Moog Voyager

Status
Please reply by conversation.

Rainer

SoundCloud: Planeshifter
Na lang tobben wat ik nou eigenlijk echt als goeie aanvulling op mijn setup zou willen hebben, heb ik mijn zinnen gezet op een Moog Voyager, en wel een Electric Blue edition (serienummer > 1137), ofwel een van de "Select Series" (serienummer > 440), of de Performer Edition met serienummer 2761 of hoger.

Eventueel overweeg ik ook een RME met 3.X hardware, al dan niet met een van de VX expansion(s).

Als je een goed werkend en hopelijk ook mooi exemplaar hebt of er een hebt gevonden (ebay en MP check ik uiteraard zelf al 8o)), laat het me weten!

Reacties graag via PM. :mega:

kijk eens op ebay in engeland, daar zie je ze bijna wekelijks, electric blue, andere uit de select seriesn, signature zelfs van tijd tot tijd, en allemaal zo rond 13-1400 pond, zeg maar 1650/1700 euro thuisgestuurd en wel. vorige week nog 2 voor 1300 !

Ik heb er persoonlijk alleen maar goede ervaringen mee. Natuurlijk wel even checken of de verkoper klopt en niet voor te weinig laten opsturen, maar er kan weinig mis gaan. Daar zou ik het niet voor laten in ieder geval.

Toe maar, dat zijn nog eens prijzen! heb je daar toevallig ook persoonlijke ervaring mee, met dingen uit Engeland laten opsturen?

heel veel, wie niet - zou ik zeggen - gaat meestal prima.

en als je iets echt graag wil, kan je ook overwegen trein boot of vliegtuig naar engeland te nemen. dan ben je vaak nog voordelig uit.

zou voor dis signature gaan , inclusief de rudi mod, geen geld
er staatb er nu 1 tekoop. hoef je niks te laten opsturen ook

Ik laat ff alle opties bezinken, zowel qua keuze in uitvoeringen als prijs (om nog maar te zwijgen over evt. Engeland) vind ik het lastig om direct een knoop door te hakken. Als het nou gewoon een synth was die maar in 1 uitvoering te krijgen was... :-)

Grrr, daar gaan die mooie aanbiedingen in de UK dus heen - dit is de originele aanbieding uit de UK:
http://www.gumtree.com/p/for-sale/m...ed-light-v3-mahogany-special-edition/88236001

Opgekocht door Ocsidance in NL en op Ebay gezet:
http://www.ebay.nl/itm/MOOG-MINIMOO...Domain_146&hash=item25684ef83a#ht_1489wt_1140

Ik had die mensen in Engeland al gemaild, maar ja, hij was dus al weg naar deze doorverkooptoko.
Tsja, 't is marktwerking etc. maar blijft toch zuur, ik was er anders zelf naartoe gegaan.

Heb het er met VL7 zelf ook over gehad, 't was een goeie deal, maar ik was er nog niet over uit of ik nou ook een versie zou willen hebben zonder die backlight en zonder V3 HW - ofwel ik hou alle opties nog ff open. Mijn gevoel zegt dat ik beter *precies* het juiste apparaat voor mij kan kopen dan iets dat het dan toch net niet is.

Grrr, daar gaan die mooie aanbiedingen in de UK dus heen - dit is de originele aanbieding uit de UK:
http://www.gumtree.com/p/for-sale/m...ed-light-v3-mahogany-special-edition/88236001

Opgekocht door Ocsidance in NL en op Ebay gezet:
http://www.ebay.nl/itm/MOOG-MINIMOO...Domain_146&hash=item25684ef83a#ht_1489wt_1140

Ik had die mensen in Engeland al gemaild, maar ja, hij was dus al weg naar deze doorverkooptoko.
Tsja, 't is marktwerking etc. maar blijft toch zuur, ik was er anders zelf naartoe gegaan.

dat is niet iets om wakker van te liggen; dacht je dat het bij die van vl7 anders gegaan was dan?
ik zou niet kijken naar wat een ander er aan verdient, maar naar wat je zelf moet betalen en wat je er voor over hebt.
ocsidance (D.H.) informeert bij mij ook wel eens naar synths, daar zit blijkbaar genoeg ruimte in om er nog wat bovenop te gooien.

ze komen vaker voorbij in engeland, dus als je dat koopje voor jezelf wilt: veel en vaak zoeken, dan ben je een keer de eerste. je moet er wel iets voor over hebben, ze komen ocsidance (en anderen) ook niet aanwaaien.
succes.

denk dat een signature beter z'n waarde behoud, en volgens herr rudi zitten ze ook iets degelijker in elkaar
backlights gaan ook niet eeuwig mee, en banken kun je uitbreiden.

nou, mits je de goede kleur hebt, is ie ook gewoon mooier, vind ik.

zo'n zwarte 70s meubelkast met glitters of zo'n kerstboom uit de SS (need i say more) kan mij niet bekoren, een enkele subtiele SS combinatie daargelaten.

en inderdaad mods, upgraden, eth kan allemaal. maar bottom line: het is nog steeds geen minimoog.

nee daarom heet hij ook voyager...:D
toch wel echt een goed instrument en een echte moog, ook al is het dan geen mini, multi, taurus , of zo.

Na wat beraad heb ik besloten dat ik een rack mount RME wil kopen, omdat de ruimte in m'n studio het toch niet toelaat om een 'echte' Voyager te plaatsen.

Als je er eentje hebt die je graag zou willen verkopen, of als je er ergens eentje hebt zien staan, laat het me weten!

kijk eens op ebay in engeland, daar zie je ze bijna wekelijks, electric blue, andere uit de select seriesn, signature zelfs van tijd tot tijd, en allemaal zo rond 13-1400 pond, zeg maar 1650/1700 euro thuisgestuurd en wel. vorige week nog 2 voor 1300 !

volgens mij kijk jij op een andere Ebay :D ik zie hele andere prijzen... ;)

Status
Please reply by conversation.
Back