Moog Voyager

Status
Please reply by conversation.
de mijne is goedkoper als op eBay hoor :D

staar je vooral niet blind op de US prijzen, shipping, invoerrechten en BTW over beide laten de eindprijs ongeveer uitkomen als $ = € + 10% (afhankelijk van hoe goedkoop of je kan laten shippen)

Ik heb zelfs besloten dat als ik toch een keys-versie koop, ik er een wil die in ieder geval houtkleurig hout heeft, en dus geen witte of zwarte... ik geloof dat ik me toch een beetje bij Leo's standpunt aansluit :-)
Dus: wie maakt me blij? :-)

volgens mij kijk jij op een andere Ebay :D ik zie hele andere prijzen... ;)

ik zie ook andere prijzen, zeker weten, vooral in nederland, maar ik zie ze dus ook echt dik onder 2000, vooral engeland. ik wil niemand in de wielen rijden en met zo'n duur ding zal het verstandiger zijn om hem op te halen in je eigen land, en voor sommigen zal dat zelfs een must zijn, maar de prijs van de voyager schommelt echt en met goed zoeken vind je hem echt wel vanaf 1500. ik heb er ook wel eens eentje nieuw gekocht voor net 1700. het kan gewoon echt.

maar wat ik al zei, je meot er wat voor over hebben, het komt niet aanwaaien. en soms een beetje risico nemen.

ik zie ook andere prijzen, zeker weten, vooral in nederland, maar ik zie ze dus ook echt dik onder 2000, vooral engeland. ik wil niemand in de wielen rijden en met zo'n duur ding zal het verstandiger zijn om hem op te halen in je eigen land, en voor sommigen zal dat zelfs een must zijn, maar de prijs van de voyager schommelt echt en met goed zoeken vind je hem echt wel vanaf 1500. ik heb er ook wel eens eentje nieuw gekocht voor net 1700. het kan gewoon echt.

maar wat ik al zei, je meot er wat voor over hebben, het komt niet aanwaaien. en soms een beetje risico nemen.

Heb je het over RME's of over de keys versie? Wat doet de ander dan qua prijs in die contreien?

leo bedoelt die 1 of 2 units per jaar die voor 1700 pond (1900 euro) weggaan

en daarmee wil ik echt niet zeggen dat jij duur bent, want de nieuwprijzen in nederland e.o. zijn ook om van te schrikken, maar het kan dus wel, als je de moeite/ het risico wil nemen.

416 km vanaf oostvoorne, waarvan 200 km op de boot...
is al ge-relist. signature. zelf ophalen, laten ophalen door een koerier, of door een bekende....

http://www.ebay.co.uk/itm/Moog-Voya...Pro_Audio_Synthesisers_CV&hash=item2a1564eab7

lol, dat is het "openingsbod" ofwel het eerste bod waarmee iemand kan reageren
vorige keer ging die naar de 1.800 pond en dat vond de verkoper blijkbaar nog niet voldoende
dus ga er maar niet vanuit dat die onder de 1800 pond / 2000 euro weggaat.

met de hudige koers zelf 2100 euro, heb je je shipping nog niet geregeld...

ca 2000 +-100 euro. is toch vrij oke ?
ook die snapchen uit engeland, prijs in ponden + benzine /kilometers/ tijdsinvestering / garantie tot het geld is overgedragen en verder tabe naar je eigen land. . . echt goedkoper , niet vaak, niet veel , soms, ze zijn er dus wel .
best veel synth voor 2000 +-100 euro, ook vergeleken met de ouwe klassiekers .
zou de mijne niet willen missen.

dat van dat "volledig nieuwe soundboard" in de advertentie , vraag ik me trouwens af of dat klopt. voor zover mij bekend kunnen al die mods ook geïmplementeerd worden , met behoud van orginale oscilatoren etc.
vreemd verder dat iemand zoveel investeert en dan zo snel verkoopt op een relatief lage prijs.
maar ja , kennelijk werkt dat soms zo bij een aantal mensen.
op zich vind ik de signatures wel mooier dan de latere kerstboommodellen.
( en zou ik een mod door RL zeker adviseren , maar da's bekend inmiddels )
fijne machines, geen mini's , anders, maar toch, fijne machines die voyagers.

Ik ben sinds gisteravond de erg blije en trotse bezitter van een Moog Voyager Performance Edition met de blauwe wielen, Fatar toetsenbord en OS 3.5 :mega: Overgenomen van een vriendelijke zuiderbuur - hij is nog geen jaar oud!

WOW wat een synth is dit zeg! ik ben als een kind zo blij 8~

Weet een van jullie hoe het zit met het Fatar keyboard versus het "chinese keyboard" dat sommige schijnen te hebben? ?

nog nooit van gehoord, of fatar zou eeen productielijntje in china moeten hebben opgezet.
lijkt me dus niet waar.

inderdaad.
heb wel eerder gehoord dat de signatures wat beter in mekaar zitten qua onderdelen, en dat rond de electric blue periode wat problemen waren met piepende backlight wat ertoe leidde dat de mensen vrijwel zonder blauwe paneel verlichting moesten werken.
zou kunnen dat moog een dipje heeft gehad in de " tussenperiode" tussen begin en nu waarin wat op kosten is bespaard.
het keyboard van de signature voelt niet crappy , eerder wat luxueus. dus lijkt me niet van de chinees.

Status
Please reply by conversation.
Back