studio monitoren huren

soundmasters

Stamgast
weet er iemand of er in nederland de mogelijkheid bestaat om studio monitoren te huren?
liefst wel genelec of dynaudio.
ik zoek daarvoor een bedrijfje. en als het er niet is dan vraag ik me af of hier geen markt voor is.
voor alle hardware die wij gebruiken zeg maar.
hoop dat jullie mij aan een adresje kunnen helpen.
grtz.

ja 1 jaar of langer. ik heb zelf al een adres gevonden maar meer tips zijn altijd welkom natuurlijk!
grtz

studio Lobbes

thnx die had ik net gevonden is echt super daar voor 15 per dag huur je al dynaudio studio monitoren.
ik vind het geweldig!
grtz!

thnx die had ik net gevonden is echt super daar voor 15 per dag huur je al dynaudio studio monitoren.
ik vind het geweldig!
grtz!

Kun je ons ook vertellen welke je zelf hebt gevonden?

Voor dat geld kan je mijn Dynaudio bm15a's ook huren voor een jaar, weet je wat doe de helft maar.

Op zich goeie ervaringen met Lobbes voor dit soort (korte termijn) dingen.
Vaak kan je met hun, afhankelijk van je behoeften, wel een totaalbedrag overeenkomen tegen realistische prijzen.
Je moet wel een beetje kunnen omgaan met het bedrijfsmodel van Lobbes, ze bedoelen het goed en het komt uiteindelijk gewoon prima voor elkaar maar (vaak) gaan de dingen daar wel een beetje rommelig.

2 x Alesis Monitor One MKII € 90

Dat is niet duur, ik had ze zelf ook even te koop staan verleden maand op MP maar kreeg behoorlijk wat reacties nog op 200 euro. Toch maar zelf gehouden, vindt ze best wel leuk.

Herstel... Passief natuurlijk deze...

Ik weet niet waar je kijkt maar ik zie bij Lobbes toch echt "per stuk per dag" staan naast die prijzen. Voor 15 euro per dag kost dat dan 11.000 euro voor een stereo setje voor een jaar. Ik zou gewoon nieuwe kopen in de winkel ;)

klopt maar als je lang huurt bijvoorbeeld 1 jaar kan je korting oplopen tot 95 procent en kom je dus op 15 euro per maand voor een set.

Op zich goeie ervaringen met Lobbes voor dit soort (korte termijn) dingen.
Vaak kan je met hun, afhankelijk van je behoeften, wel een totaalbedrag overeenkomen tegen realistische prijzen.
Je moet wel een beetje kunnen omgaan met het bedrijfsmodel van Lobbes, ze bedoelen het goed en het komt uiteindelijk gewoon prima voor elkaar maar (vaak) gaan de dingen daar wel een beetje rommelig.

Ik had de hoop na 4 weken opgegeven daar. Ze behandelde me belachelijk slecht, kwamen afspraken niet na, mailden niet terug. Daarna met de prijs naar feedback gegaan omdat ik ze beu was. Ze hadden illegale prijzen van de dynaudios die veelte laag waren. Feedback is daarmee naar Dyn gegaan.

Toen kreeg ik een heerlijke mail van "Dankje wel ed" van Lobbes. Geweldige professionele houding......

Kreeg daarna nog es 100e extra korting bij fb waardoor het uiteindelijk op 450 per speaker uitkwam. Feedback komt altijd netjes alles na (mijn ervaring daarin) en ook deze ervaring was weer loepzuiver. Want zegnouzelf, een set bm6a's voor 900e?....

Kreeg er gelijk de waarschuwing bij dat lobbes niet 100% zuiver was geweest in het verleden qua bedrijfsmodel. Mgoed, daar wijd ik mij verder niet over uit.

Ik zal moeten toegeven dat Lobbes cheap is, mja, dit vond ik echt fout...

Ver beneden de advies prijs die geforceerd word door de officiƫle importeur. Ze gaan echter gewoon door, echter zijn het nu "speciale hotdeals". Al een paar maand overigens. Ik snap niet dat dit toegelaten word, mja..

[..] Daarna met de prijs naar feedback gegaan omdat ik ze beu was. Ze hadden illegale prijzen van de dynaudios die veelte laag waren. Feedback is daarmee naar Dyn gegaan. [..]

Onzin!
Europese en Nederlandse mededingingsregels staan het niet toe dat leveranciers hun klanten (wederverkopers) prijzen opleggen. Dit geldt zowel voor directe als indirecte prijsbinding. Deze vorm van prijsafspraken wordt verticale prijsbinding genoemd.

Back