• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu esi 4000 Turbo (sampler)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C-Code

Addicted to Breaks
Emu esi 4000 sampler met de volgende specificaties;
32 mb geheugen (uitbreidbaar naar 128)
64 stemmig
16 parts multi timbraal
8 outputs
spdif out / in
2 x 24 bits effect processors
6 gb harddisk (krijg je er los bij)
Inclusief de handleiding en een scsi 250 mb zip, scsi kabels (2 x) en 3 x zip schijven van 250 MB

Vraagprijs 675 euro

De reden dat ik hem weg doe:

Ik heb een apple G4 met OS X gekocht en de scsi wil niet samenwerken met mijn sampler......dus ik schakel over op kontakt met een motu 828mkII of een delta 1010

Tja je kan nog steeds bieden, de vraagprijs op MP heb ik laten zakken tot 550 euro, dus hier ook.
Laat ik het maar kort houden, ik heb nog NOOIT winst gemaakt op een verkoop, onlangs heb ik een Fostex D90 verkocht voor 400 eur, die ik 2 maanden daarvoor had gekocht voor 475. En op dit apparaat maak ik weer DIK verlies.
Daarom vind ik het erg vervelend als er hier mensen zijn die lopen te zeuren over VRAAGprijzen als ze het zelf niet eens willen kopen.

Dus bovenstaande spullen, voor de uiterst redelijk VRAAG prijs van 550 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back